לאחר שהורי גן בוסתן בקריית השרון איימו להשבית את הגן בשל תחלופה גבוהה של גננות מתחילת השנה, ולאחר שהציבו אולטימטום למשרד החינוך - החליטו ההורים לדבוק בו, ולהשבית היום (רביעי) את הגן. כזכור, ההורים דרשו ממשרד החינוך גננת קבועה החל מהיום, אחרת הם ישביתו את הגן עד להודעה חדשה. משלא נתקבלה הודעה על גננת קבועה, ההורים פתחו היום בשביתה ו-31 ילדי הגן לא הגיעו ללימודים. בראיון ל-"מיינט נתניה", ההורים טענו אתמול כי תחלופת הגננות בגן מביאה לרגרסיה בהתנהגות הילדים, גם בקרב ילדים גמולים בגן.
1 צפייה בגלריה
הורי גן בוסתן והשלטים שנתלו הבוקר
הורי גן בוסתן והשלטים שנתלו הבוקר
הורי גן בוסתן והשלטים שנתלו הבוקר
(צילום: פרטי)
קראו גם:
"אנחנו שובתים עד להודעה חדשה", אומרת עטרה רפאל, אמא בגן, "לא קיבלנו שום תגובה ממשרד החינוך. אנחנו סופר מתוסכלים. אנחנו עושים קבוצות שמירה כדי להחסיר כמה שפחות מהעבודה, כי אנחנו בסופו של דבר אנשים עובדים. אבל זה מרגיש כמו מלחמה בחומה בצורה.
"אני מאוד מקווה שהשביתה תחזיק של עד שיימצא פתרון. אנחנו לא בכיוון של לוותר, אבל זה יהיה מאוד קשה להשאיר 31 ילדים בבית לכל כך הרבה זמן. הילדים שואלים למה הם לא הולכים לגן, הם לא מבינים מה קורה, הם רוצים לפגוש חברים. הבת שלי באופן אישי שמחה לא ללכת לגן, בגלל שיש כל הזמן צוות מתחלף. אני בטוחה שיש עוד ילדים כאלה, וזה עצוב לי מאוד".
ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "בראשית שנת הלימודים שובצה גגנת קבועה לגן שלאחר כיומיים הודיע על יציאתה לחופשת מחלה. מפקחת הגן איתרה במהירות ממלאת מקום קבועה שלצערנו הודיעה לפני כשבוע בפתאומיות על סיום עבודתה בגן. מתוך הבנת החשיבות ביציבות צוות קבוע עבור הילדים, נעשתה פניה לגננת המשלימה והקבועה של הגן שתגיע לגן ותהפוך לחלק קבוע מצוות הגן עד לסיום השנה יחד עם הסייעות הקבועות של הגן. הובהר להורים בעת ישיבה שנערכה השבוע, שכל הפעולות שננקטו נעשו מתוך ראיה של טובת הילדים ונועדו לשמר את היציבות בגן. הגן ילווה באופן אישי על ידי מפקחת הגן ומשכך איננו רואים כל עילה להשבתה".
כל העדכונים - חדשות נתניה