תקרית יוצאת דופן אירעה אתמול (ראשון) בכניסה לנתניה - עיריית נתניה עקרה שלט חוצות לאחר שעל השלט פורסמה מחאה שהזכירה את שמה של ראש העירייה.
2 צפייה בגלריה
 שלטי המחאה
 שלטי המחאה
שלט המחאה עם שמה של ראשת העירייה לפני שהוסר
(צילום: מטה המאבק לשמירה על חוף פולג)
מדובר בשלט חוצות שנשכר על ידי קבוצת המאבק נגד תכנית המלונאות בחוף פולג, שביקשה לפרסם את כנס הפעילים שלה שיתקיים ב-22 באוקטובר, בשעה 14:00, במתחם הפיאנו נתניה. על רקע השלט הקבוצה כתבה 'די מרים, לא בונים על הים!' - וגילתה להפתעתה אתמול שהשלט נהרס על ידי העירייה בטענה שאינו חוקי. זאת למרות שהשלט ניצב תקופה ארוכה (עם פרסומים אחרים עליו) בכניסה לעיר וללא כל הפרעה.
קראו גם:
"ב-7 לחודש העלינו את השלט הראשון מול קניון השרון עם הכיתוב 'די מרים, לא בונים על הים'", אומר דודו סלמה, "מאותו הרגע התחיל מחול שדים. באותו יום, התקשר אליי הבעלים של חברת השילוט השנייה, והתנצל, הוא נשמע מפוחד מאוד. אמר לי שהשלט לא יוכל לעלות בשלטים שלו. שאלתי למה, הוא אמר לי שהתקשרו אליו ממחלקת רישוי עסקים בעירייה, ואמרו לו שהזיכיון שלו ילך, אם יעלה את השלט עם שמה של מרים".
2 צפייה בגלריה
השלט שהוסר
השלט שהוסר
השלט שהוסר
(צילום: דודו סלמה)
עוד מספר הפעיל כי לאחר דין ודברים, זכיין השלטים השני קיבל אישור להעלות את השלטים ברחבי העיר בלי שם ראש העירייה, אך על השלט בכניסה לעיר עדיין נותר שמה. "ואז אתמול, במקרה, חבר משותף אמר לי שהוא ראה שהורידו שלט בכניסה לעיר. הבנתי שזה השלט שלנו שנעקר על ידי העירייה. בעל השלט אמר שזה עשה לו בעיות גדולות, וחבל שלא אמרנו לו להוריד את השם 'מרים', שפשוט הגיעו מהעירייה והרסו לו את השלט".
העירייה טוענת שהשלט לא חוקי.
"אם הוא לא חוקי, למה הורידו את השלט רק היום? השלט הזה פועל שנים. דווקא עכשיו השלט לא חוקי? ההרגשה היא ריקבון ניהולי של העיר. ראש העירייה חושבת שהעיר זו מרים ומרים זו העיר, והמנגנון העירוני נועד לשרת אותה".
מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "השלט הנ"ל אינו חוקי, לא הוגשה בקשה ולא שולמה אגרה בגינו. כמו כן, השלט נמצא על קרקע ציבורית".
לעדכונים - חדשות נתניה