תושבת נתניה וחברת ועד בית של בניין משותף בקריית נורדאו, הגישה לאחרונה בקשה לצו למניעת הטרדה מאיימת (צו הרחקה) כנגד דרת רחוב, שלטענתה סירבה לעזוב את המקלט בבניין שבו התמקמה. על פי דברי תושבת העיר, היא התירה לדרת הרחוב להתגורר במקלט הבניין לפרק זמן קצוב של חודש, בשל מצוקתה.
1 צפייה בגלריה
(התבקשה להתפנות מהבניין | צילום אילוסטרציה: לירן תמרי)
כאשר פרק הזמן הקצוב הגיע לסיומו, היא פנתה לדרת הרחוב וביקשה ממנה לפנות את המקום. לדבריה, דרת הרחוב בתגובה איימה שתעקוב אחריה ושתשרוף את הבניין. תושבת העיר אף הגישה תלונה במשטרה בשל איומים, ודרת הרחוב נלקחה לחקירה.
קראו גם:
לטענת דרת הרחוב, חלק מהשכנים נהגו כלפיה בחוסר אדיבות, כאשר אחת מהן סגרה עליה את דלת המקלט וקיללה אותה. עוד לדבריה, היא וחברת הוועד מכירות, ומשפחותיהן מכירות גם כן. היא באה כלפי חברת הוועד בטענות שהיא לא דיווחה למשפחה שלה כי היא מארחת אותה בבניין. לטענתה, חלק מדיירי הבניין אף איימו עליה. חברת הוועד הכחישה את כל טענותיה של דרת הרחוב.
"כל מה שאנו רוצים בבניין שלנו, שהיא פשוט לא תתקרב", אמרה חברת הוועד בדיון המשפטי, "לא היא ולא חפציה. זה מה שנדרש כדי לחיות בשקט".
בית המשפט קבע כי הוכחו הנסיבות למתן צו למניעת הטרדה מאיימת, וקבע כי על דרת הרחוב לא להתקרב לחברת הוועד או לבניין במרחק של פחות מ-50 מטרים, במשך חצי שנה.
כל העדכונים - חדשות נתניה