חבר המועצה, בוריס צירולניק מסיעת "ישראל ביתנו" דורש מעיריית נתניה לדאוג לכך שמחצית ממסעדות החוף יפעלו בשבת. את הדרישה הזו הוא יעלה בהצעה לסדר שתידון בישיבת מועצת העירייה הקרובה, ומסביר: "עיריית נתניה אמורה לשרת גם חילונים".
2 צפייה בגלריה
למען השלום בית
למען השלום בית
המסעדות ייפתחו גם בשבת?
( צילום אילוסטרציה: ShutterStock)
לפי הצעתו של חבר המועצה צירולניק, עיריית נתניה תדרוש לפחות ממחצית המסעדות הפועלות בשטח חופיה להיות פתוחות בסופי שבוע מלאים, כלומר, גם אחרי כניסת השבת.
קראו גם:
"לנתניה ישנם מספר רב של חופים מנקודה הכי צפונית עד לנקודה דרומית", כותב צירולניק בהצעתו לסדר ומוסיף: "אורך החוף אשר נמצא בגבולות עירוניות הוא כ-12 ק"מ. כמעט כולם מוכרזים. בקרוב, כולנו מקווים, יהיו חופים מוכרזים נוספים. כמעט על כל חוף מוכרז ישנן מסעדות. רק 1.5 מהן פתוחות בסופי שבוע (המסעדה בחוף פולג והקיוסק בחוף העונות, ד"ס). כתוצאה מכך בסופי שבוע חוף פולג עמוס עד לאפס מקום פנוי. וזאת בעתיד עלול להוות מפגע בטיחותי רציני".
חבר המועצה מציין כי, "כל המסעדות בחופים אשר משרתות את תושבי מרכז העיר ותיירים סגורות בשבת. ושבת זה בדיוק אותו יום שאנשים יורדים לים".
2 צפייה בגלריה
(בוריס צירולניק)
צירולניק מוסיף בהצעתו ומדגיש כי: "כל המסעדות בחופים שייכים לעיריית נתניה. עיריית נתניה אמורה לשרת כל האוכלוסיות בעיר. גם חילוניים. לאור זאת, אני מציע, במכרזים הבאים להגדיר תנאי ש50% מהמסעדות יהיו פתוחות בשבת".
לעדכונים - חדשות נתניה