נאור ארזי, צעיר משכונת נאות גנים בנתניה, מספר כי הותקף אמש (מוצ"ש) באיזור התעשייה לצד זוגתו, כששניהם רכבו על אופניים בשעת ערב מאוחרת. לדבריו, התוקפים עזבו את המקום לפני שהספיק להזעיק את המשטרה, וכעת הוא מחפש עדי ראיה או בעלי מצלמות במקום, שיוכלו לסייע לו בהגשת התלונה למשטרה. לטענת השניים, מדובר בתקיפה על רקע לאומני.
1 צפייה בגלריה
תקיפה קשה על רקע לאומני
תקיפה קשה על רקע לאומני
"לא עשינו להם כלום"
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
"אני ובת הזוג שלי חזרנו מהים בסביבות השעה 21:30 בערך", משחזר נאור, "נסענו באופניים ברחוב הקדר באזור התעשייה הישן בדרך הביתה, זה היה בערך מאה, מאה וחמישים מטרים לפני תחנת הדלק ברחוב.
קראו גם >>
"שנינו היינו על זוג אופניים אחד, אני נהגתי והיא הייתה מאחורי. פתאום הגיע רכב עם שני אנשים, לדעתי ממוצא ערבי, והם פשוט התחילו לרדוף אחרינו עם הרכב. פנינו שמאלה, הם פנו אחרינו, פנינו ימינה, הם אחרינו. שמתי לב שהם רודפים אחרינו. הם פגעו באופניים, אבל הם לא הצליחו להפיל אותנו והמשכנו לנסוע.
"הרגל שלי נפצעה כתוצאה מהפגיעה. פתאום הם הורידו את החלון, התקרבו אלינו ממש, והם פשוט ירקו לחברה שלי בפנים. אני לא יודע למה הם עשו את זה, לא עשינו להם כלום. לא דיברנו איתם, לא הפרענו להם, אני לא יודע למה".
אתה יודע לתאר את הרכב?
"זה היה רכב בצבע שחור. זה קרה בערך בין 21:15 ל-21:30. אני אפילו לא זוכר איזה רכב זה היה, בגלל שזה היה בחושך וזה היה כל כך מהר".
התלוננת במשטרה?
"דיווחתי במוקד. ביקשתי אפילו שישלחו כוחות גדולים יותר כי זה לדעתי אירוע לאומני, ואני מפחד שהם יחפשו את הקורבן הבא. מה שקרה לי הוא צ'יפס, אחרי שעתיים כבר לא כאבה לי הרגל שנפגעה מהרכב. אבל אני לא יודע מה חלילה הם יכולים לעשות".
לעדכונים: חדשות נתניה