משטרת ישראל הגישה כתב אישום כנגד צעיר בן 28, לאחר שעל פי החשד ניסה לגנוב רכב, תקף את הנהג ואיים על השוטר שעצר אותו. האירוע התרחש בחודש מרץ, כאשר על פי כתב האישום הנאשם עצר את רכבו של תושב העיר בפקק ברחוב פנקס, באזור התעשייה הישן. הנאשם אמר לנהג כי יש לו תקר בגלגל הימני ברכב, והנהג יצא החוצה על מנת להתבונן בגלגל.
1 צפייה בגלריה
חשד לתקיפת שוטרת
חשד לתקיפת שוטרת
המשיך גם במעצר ובבית המשפט
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
אז, על פי כתב האישום, הנאשם נכנס למושב הנהג ברכב במטרה לגנוב אותו. בתגובה, פתח הנהג את דלת מושב הנוסע וניסה להוציא את הנאשם מהרכב. אז, יצא הנאשם מהרכב, הרים אבן והשליך אותו לעברו של הנהג, שהסתתר מאחורי רכב אחר. הנאשם אז הרים לבנה, השליך אותה לעבר הנהג המסתתר ופגע בגג הרכב שסיפק לו מחסה, וגרם לו נזק של אלפי שקלים.
בהמשך הגיעו למקום שני שוטרים אשר הבחינו בנאשם, שזרק חפץ לא מזוהה אל עבר השוטרים, פגע בניידת המשטרתית ונמלט לכיוון צומת הרחובות פנקס ודוד שכטרמן. הנאשם לא עצר למרות קריאות השוטרים, עד שנעצר על ידם.
במהלך הנסיעה בניידת המשטרתית, אמר הנאשם לאחד השוטרים "אני באתי לעשות סדר בעיר עם כל הבחורים הטובים, אליק קובליוב, סמין גון, חיים ומור מסיקה, אני בא על כולם, מי שרוצה שקט בעיר שישלם לי כסף". חלק מהשמות שהזכיר הנאשם, הם עבריינים בכירים ומוכרים בעולם הפשע של נתניה.
אולם כתב האישום לא מסתיים בנסיעה לתחנת המשטרה. כשהנאשם הגיע אל תחנת המשטרה, הוא פנה אל השוטר שהוביל אותו אל הארכת המעצר, אמר לו כי ירסס, יהרוג אחרים ויפגע בו ואף הוסיף: "בוא תוריד את המדים ונצא החוצה תראה מה אני עושה לך".
בצעד לא שגרתי, כשהנאשם הגיע לדיון בהארכת מעצרו בליווי הסנגור שלו, הוא דרש לייצג את עצמו ולפטר את הסנגור שלו בו במקום. תחילה שמר על זכות השתיקה, ואז אמר: "אני מבין שרוצים להשאיר אותי במעצר ולא מקבל את זה. אני לא מבין בשביל מה צריך שישה ימים לחקור אותי על מה שלא חקרו אותי בחקירה ראשונה. יש לי חבלות בידיים כי הרביצו לי. חשמלו אותי בטייזר בגלל שאני אתיופי. זה מעצר לא חוקי. התנהגו אליי כמו לכבש. אני רוצה להתלונן במח"ש. מה עשיתי מה. הרביצו לי".
בהמשך, פנה אל השופטת ואמר לה: "עד עכשיו כיבדתי אותך ומעכשיו אני לא מכבד אותך. מה תעשי לי אם אני לא שם מסכה על הפנים? אני לא מעוניין להיות כאן". השופטת ביקשה להוציא את החשוד מהאולם, והאריכה את מעצרו במספר ימים.
לכל העדכונים - חדשות נתניה