נתניה מתרחבת: רובע מגורים חדש אושר לבנייה בעיר. הרובע החדש בשכונת כוכב הים יכלול 909 דירות חדשות במגדלי מגורים שיתנשאו לגובה של 30 קומות, שטחי מסחר ותעסוקה, פארק רחב ומוסדות חינוך.
1 צפייה בגלריה
הדמיית רובע המגורים החדש בכוכב ים
הדמיית רובע המגורים החדש בכוכב ים
הדמיית רובע המגורים החדש בכוכב ים
(הדמייה: סטודיו 84)
הוועדה המחוזית לתכנון ובניה מרכז אישרה את הקמתן של 909 יחידות דיור ברובע מגורים חדש בשכונת כוכב הים, הממוקמת בדרום מרכז העיר.
קראו גם:
שטח התוכנית עומד על כ-60 דונם. התוכנית כוללת גם כ- 4,000 מ"ר של שטחי מסחר ותעסוקה, כ-15 דונם של שטח למבני ציבור כגון גני ילדים ובתי ספר וכ-9 דונם של שטח ציבורי פתוח בסמוך לפארק הוואדי. בחלק מהתכנית, צפוי להיסלל גם שביל אופניים.
"אנחנו מברכים את עיריית נתניה והועדה המחוזית לתכנון ובניה מרכז על ההחלטה", אומרים בחברת "שיכון ובינוי נדל"ן", שאחראית על מימוש הפרויקט עבור בעלי קרקע פרטיים בתחום התוכנית ומוסיפים: "מדובר בתוכנית חדשנית בלב ליבה של העיר הכוללת עירוב שימושים ומגוון שרותי ציבור במיקום מיטבי עבור התושבים".
בחברה מפרטים ומסבירים כי התוכנית החדשה מחליפה תוכנית קודמת משנת 2003, מבוססת על עקרונות תכנון עדכניים בהיבטי סביבה וקיימות כגון "שכונה 360" ותואמת לתוכנית השלד העירונית לאזור, בדגש על יצירת מרחב ציבורי רציף והמשכי המעודד תנועת הולכי רגל ורוכבי אופניים.
התוכנית קודמה על ידי חברת שיכון ובינוי נדל"ן בשיתוף עם רשות מקרקעי ישראל ותוכננה ע"י האדריכלית ליאת איינהורן פנחס.