מקרה מזעזע בנתניה: כתב אישום הוגש כנגד גבר בן 46 מנתניה, לאחר שעל פי החשד ביצע מעשים מגונים בשלושה ילדים באולם אירועים, זאת בזמן שהוריהם באולם. על פי כתב האישום, האירוע התרחש בחודש הקודם. המעשים בוצעו בשני ילדים בני ארבע, וילדה בת שלוש, שלהם אין היכרות מוקדמת עם הנאשם.
1 צפייה בגלריה
פדופיל
פדופיל
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
קראו גם:
על פי כתב האישום, הנאשם הגיע ללובי האולם בזמן ששניים מהילדים, שניהם בני ארבע, שיחקו בלובי ללא נוכחות הוריהם. סמוך לשעה 14:35, התיישב הנאשם על ספסל שנמצא בלובי, בסמוך לאחד הילדים, והחל לשוחח איתו. בהמשך, התקרב לילד ועמד בסמוך אליו. אז, הניח הנאשם את ידו על גבו של הילד, קירב אותו לכיוונו וביצע בו מעשה מגונה והמשיך לעשות זאת גם כשהתרחק ממנו.
לאחר רבע שעה בערך, הגיעה ללובי ילדה בת שלוש רכובה על אופניים, שלא בנוכחות הוריה. משהבחין הנאשם ולאחר שבדק שאין מבוגרים בסביבתו, הושיט את ידו לעברה. משהבחין באנשים מגיעים ללובי, התרחק ממנה וישב על הספסל. משראה שאין מבוגרים בסביבה, קרא לילדה לבוא איתו והיא נענתה לבקשתו. בהמשך ניסה לקחת אותה למקום מבודד, אך הילדה סירבה.
בכתב האישום הוגש אישום נוסף כנגד הנאשם, בגין מעשים מגונים בשכנתו הילדה בת השבע. על פי כתב האישום, במהלך השנה האחרונה ביצע הנאשם מעשים מגונים בילדה בזמן שהגיעה לבקר בדירתו.
מלבד כתב האישום, מעצרו של הנאשם הוארך כשש פעמים מעת לעת. הפרקליטות הגישה בקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים.
כל העדכונים - חדשות נתניה