סוגיית הגנים הנסגרים בשל מחסור בסייעות ובגננות, צפוייה לטענת עיריית נתניה לבוא בקרוב על פתרונה. זאת לאחר ששרת החינוך, יפעת שאשה ביטון שהגיעה השבוע לביקור בנתניה, הודיעה כי כל אחד מהגנים בעיר, למעלה מ- 400, יקבל תקצוב נוסף לבניית מאגר של גננות וסייעות, אשר יאיישו את התפקידים במקרה של היעדרות.
מדובר באחת הסוגיות שהציפה ראש העיר בפני השרה ונענתה כי הדברים נבחנים בתהליכי העבודה של המשרד.
1 צפייה בגלריה
מימין: שאשא ביטון ופיירברג איכר
מימין: שאשא ביטון ופיירברג איכר
מימין: שאשא ביטון ופיירברג איכר
(צילום: עיריית נתניה)
ראש העירייה ציינה עוד את נושא הסעות התלמידים למוסדות החינוך, שתקציביהן ברובם נופלים על עיריית נתניה, אשר החליטה לפתוח בתי ספר ומגמות ייחודיות כדי לחזק מוסדות חינוך ושכונות מוחלשות ברחבי העיר. "זה לא הוגן" אמרה פיירברג איכר, "שהעיר שמנסה להתמודד עם בעיה חברתית, צריכה להיענש".
כמו כן ביקשה ראש העירייה שמשרד החינוך יכיר בצורך ויתקצב מוסדות חינוך חדשים כדי לתת מענה למגזרים באוכלוסיית התלמידים ובהם תלמידים על הרצף האוטיסטי וכן מענים הולמים לחינוך הממלכתי דתי, לרבות אולפנית בר אילן.
קראו גם:
במפגש נטלו חלק צוותה המקצועי של השרה וצוות בכיר של העירייה וכן סגני וממלאי מקום ראש העיר, אינג.' אלי דלל וכן עו"ד שירי חגואל. כמו כן השתתף המשנה לראש העיר ויו"ר וועדת החינוך העירונית, חבר המועצה אהרן אורגד וכן יו"ר ועד ההורים העירוני, שי בראון.
כל העדכונים - חדשות נתניה