תושבי צפון נתניה מתלוננים על בורות ומפגעי כביש בסביבות בתי הספר התיכוניים, המסכנים את התלמידים שמגיעים על אופניים חשמליים וקטנועים.
1 צפייה בגלריה
בור בכביש. "דיווחנו על עשרות"
בור בכביש. "דיווחנו על עשרות"
בור בכביש. "דיווחנו על עשרות"
( צילום: חובב לויטס)
מדובר בעיקר ברחובות עמק חפר, סוקולוב ו-ויצמן והתושבים מתלוננים כי הדבר ממש מהווה סכנה. לדבריהם, הסמיכות לבתי הספר התיכוניים (שי עגנון ושרת) אליהם מגיעים צעירים רבים על אופניים חשמליים וקטנועים מסכנת את הנהגים, בעיקר בחורף כשהכבישים רטובים. כמו כן, צוות "נאמני סביבה" של צפון העיר העביר בחודשים האחרונים עשרות פניות על מפגעי כביש ומדרכות למוקד, אך לטענת התושבים, רק חלק טופלו.
קראו גם:
אודליה אופק, פעילה חברתית וחברה בצוות נאמני סביבה צפון נתניה מבקשת כי יגיעו מטעם העירייה ואגף ההנדסה למפות את הבורות. לדבריה, ''אנחנו שולחים תמונות של בורות אבל זה התפקיד של העירייה לעשות את המיפוי ולטפל בזה. אנחנו עושים את זה כי אף אחד לא עושה. עבורי, כאישה המתניידת בכיסא גלגלים וגם עבור אבי שהוא כבד ראיה, הבורות האלה הם סכנה אמיתית וזה יכול להסתיים באסון. אמא שלי נפלה בבור כזה בשכונת דורה לפני כמה שנים, ונחבלה קשות בפניה".
לדברי חובב לויטס תושב העיר, ''הקמנו צוות עבודה משותף עם עיריית נתניה, צוות נאמני סביבה צפון נתניה לטיפול בנפגעים. התחלנו במיפוי בורות. הבורות שייכים לעיריית נתניה או ליתר דיוק ל'מי נתניה' (פתחי ביוב על הכבישים). הבעיה היא שאם אני מדווח על בעיה, חלק מתקנים וחלק לא. השאלה היא למה אנחנו התושבים צריכים לדווח על הבורות? דיווחנו עד כה על עשרות ויש עוד בורות רבים שלא טופלו".
מהעירייה נמסר: "העירייה מתייחסת לסוגיה במלוא תשומת הלב. כל פניה בנושא מהמוקד מטופלת ללא דיחוי, כאשר העירייה מקדמת מול חברה קבלנית ביצוע מיפוי באמצעות רחפן וסתימת הבורות בשיטה ייחודית המקובלת בעולם. שיטת הביצוע תסייע לעירייה להוביל את הטיפול בצורה יעילה ומבטיחה יותר".
כל העדכונים - חדשות נתניה