פחות מחודש לפני הבחירות לרשויות המקומיות שעתידות להתקיים ב-27.2 בצל המלחמה בעזה, פוזרו בנתניה פלאיירים נגד הפעיל החברתי דודו סלמה, שעומד בראש הרשימה "המחנה הליברלי" שמתמודדת בבחירות.
3 צפייה בגלריה
דודו סלמה
דודו סלמה
דודו סלמה
(צילום: פרטי)

סלמה (47), פעיל חברתי ותיק בעיר שהוביל במשך חודשים ארוכים את המחאה נגד הרפורמה המשפטית בנתניה שקראה להחלפת השלטון, ומאז פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר מנהל חמ"ל מתנדבים בעיר ימים שעוזר למפונים מהדרום והצפון ולחיילים, עומד השבוע תחת מתקפה בעירו.

קראו גם:

בתחילת השבוע פוזרו בתיבות הדואר ברחבי נתניה פלאיירים בצבעי אדום-לבן-שחור המציגים את סלמה באור שלילי. בפלאיירים, שעד כה לא ידוע מי עומד מאחורי הפצתם, מופיעה תמונתו של דודו סלמה תחת הסלוגן "כן, דודו מסוכן לנתניה" וצילום כותרות של כתבות מהתקשורת הארצית שעסקו בפעילותו של סלמה שעובד בתחום ההיי-טק.
עוד נכתב בפלאיירים: "דודו ממי תבקש סליחה ממשפחות הנרצחים והחטופים? ו-"האיש הזה שרוצה לנהל את העיר נתניה ומפגין דרך קבע נגד הרפורמה המשפטית, גידל חממה של מחבלי היי-טק. אז מה הפלא שהנאצים הפלסטינים הצליחו לשבש את כל המערכות הטכנולוגיות של צה"ל ומדינת ישראל".

3 צפייה בגלריה
הפלאיירים שהופצו נגד דודו סלמה בנתניה
הפלאיירים שהופצו נגד דודו סלמה בנתניה
הפלאיירים שהופצו נגד דודו סלמה בנתניה
(צילום: פרטי)

בעקבות הפרסומים הגיש סלמה תלונה במשטרת ישראל ואף העלה פוסט המגנה את פרסום הפלאיירים. "חברים מהשכונה התקשרו אליי ביממה האחרונה בזעזוע ושאט נפש מפרסום מודפס עליי שחולק בתיבות הדואר שלהם", כתב סלמה. "ראיתי את הנכתב ויש לי לא מעט להגיד ולהגיב בנושא. אשמור את זה למקום ולזמן הנכונים, בינתיים אתן למשטרה לחקור מי עומד מאחורי אותה הסתה פרועה. תמיד יהיו כאלה שבהיעדר כישורים אישיים או יכולת מנהיגות מוכחת, בלית ברירה ינסו לפנות למחסן הנשק הכי נמוך שיש בדמות הסתה והכפשה אישית של דמויות שהם מושא פחדיהם. כנראה שיש כאלו שעבורם המלחמה הזו היא גימיק, שאפשר לבנות עליו קמפיין שנאה והפחדה.

3 צפייה בגלריה
הפלאיירים שהופצו נגד דודו סלמה בנתניה
הפלאיירים שהופצו נגד דודו סלמה בנתניה
הפלאיירים שהופצו נגד דודו סלמה בנתניה
(צילום: פרטי)

סלמה אומר: "כאב לי לראות כמה ציניות, אטימות ורוע יכולים להיות בשימוש בטקסט על פגיעה בחפים מפשע, חללים ונרצחים כשהוא מוכנס גם לתיבת הדואר של חברי הטוב גלעד גולן, ששכל את בנו שגיא ז"ל בבארי, לזו של חבריי חגית ורובי חן, שבנם איתי עדיין חטוף ושבוי ושאותם אנו מלווים עם עוד אנשים טובים מאז ה-7.10, וגם לזו של הוריי שנמצאים כאן בנתניה כמפונים מאז ה-8.10.
"אני מבין שחלק מעסקת החבילה של היותי דמות ציבורית, שם אותי חשוף לכל השמצה וביקורת ואני מוכן לכך בכל עת, אך את השכול והחטופים, תשאירו בבקשה מחוץ לשיח הפוליטי. אני לא אגרר להסתה ורק מקווה שאותו תוצר של פזיזות, פחדנות ורשע לא יתפתח למעשה אלימות של מוסתים. אשאיר למשטרה למלא תפקידה ולבדוק מי הפחדן שעומד מאחורי זה, על מנת שישלם את המחיר בבית המשפט. אנו נמשיך בעשייה הרחבה שלנו לסייע לחיילים, למפונים ולכל תושבי נתניה בחמ"ל הגדול שהקמנו ונותן מענה לכולם זה החודש הרביעי. אני קורא מכאן לכל יתר המתמודדים לגנות את התעמולה המסיתה".
ממשטרת ישראל נמסר: "נפתחה חקירה".