הפעיל החברתי דודו סלמה (47), שמוביל את ההפגנות בנתניה נגד הרפורמה במערכת המשפט, הכריז השבוע על התמודדותו למועצת העיר בבחירות המוניציפליות הקרובות.
2 צפייה בגלריה
דודו סלמה עם הח"כים גדעון סער ובני גנץ
דודו סלמה עם הח"כים גדעון סער ובני גנץ
דודו סלמה עם הח"כים גדעון סער ובני גנץ
(צילום: אלעד מלכה)
סלמה יעמוד בראש סיעת "המחנה הליברלי" מטעם מפלגת "המחנה הממלכתי", שבראשה עומד ח"כ בני גנץ ובה חבר ח"כ גדעון סער. יחד איתו ירוצו פעילים חברתיים ופעילי סביבה מרחבי העיר.
כזכור, במהלך חודש היה נראה כי סלמה יעמוד בראש "יש עתיד" בנתניה, אולם לבסוף הודיע כי לא יתמודד בבחירות. כעת שינה את החלטתו והחליט לרוץ.
סלמה שמר על ההחלטה להתמודד בסוד עד תחילת השבוע, אז הודיע על החלטתו לקרובים אליו. הוא מצהיר כי ימשיך לעבוד בהיי-טק, לפעול בתחום החברתי ולהפיק את ההפגנות בעיר.

קראו גם:

"מזה עשור אני נלחם על נושאים שבוערים בתחומי חינוך וסביבה בעיר", הוא אומר. "לא החלטתי לקום פתאום ולהתמודד מבלי להביא עמי ארסנל של עשייה חברתית אמיתית הכולל מאבקים ציבוריים חשובים, כמו למשל מניעת הקמתו של פארק שעשועים על חוף פולג שהיה אמור לקום על קו המים, עצרתי הקמת מבנים על שטחים ירוקים, קידמתי בדיקות בטיחות של כל המנופים העובדים בסמיכות לגני ילדים, קידמתי בדיקות קרינה בכל בתי הספר, הובלתי הקמת בתי קפה בתוך המתנ"סים והובלתי לשינוי מבני ומקצועי בכל פעילות אגף הספורט בנתניה כנציג ציבור בדירקטוריון לאחר 40 שנה. ולאחרונה, אני מוביל מהלך מול ראש העירייה, המינהל והיזמים בחוף פולג להעתקת המגרשים מחוף פולג לשירת הים".

2 צפייה בגלריה
דודו סלמה
דודו סלמה
דודו סלמה
(צילום: פרטי)

למה החלטת להתמודד?
"אני מתמודד כי חשוב לי שהעיר שלי תהיה ליברלית, פתוחה ושוויונית לכולם, שתאפשר לכל המגזרים והקהילות למצוא בה בית פתוח לדברים שהם מאמינים וזקוקים להם. אני בא לעבוד קשה עבור העיר בה אני חי ופועל מתוך אמונה שניתן בנתניה לעשות יותר, ולייצר יותר הכנסות, מיזמות עסקית בכדי להקל על האזרח בעול המסים''.
סלמה הוסיף: "עכשיו אני כאן. שם את עצמי בחזית בשבילכם. אני מתחייב לפעול לתיעדוף והעצמת החינוך במקום הראשון, לצמצום הארנונה, לניהול נכון של התחבורה, התשתיות והעומסים. לסיוע לאוכלוסיות מוחלשות בצמצום פערים ולשמירה על משאבי הטבע".