יומיים לפני שדודו סלמה תכנן להודיע כי יתמודד למועצת העיר נתניה, הוא הודיע לעוקביו כי הוא לא יתמודד בבחירות הקרובות.
2 צפייה בגלריה
דודו סלמה
דודו סלמה
דודו סלמה
(צילום: פרטי)
"בימים האחרונים נשלחה אליך הזמנה לכנס של יש עתיד, בה תכננתי להכריז על התמודדות בבחירות המקומיות ברשימת יש עתיד", כתב סלמה לתומכיו. "החלטתי לאור מחלוקות מהותיות לבטל את התוכנית ולא אתמודד בבחירות המקומיות הקרובות בנתניה".
סלמה, מה קרה?
"יש עתיד פנו אליי וביקשו שארכיב רשימה ואעמוד בראשה בבחירות הקרובות. בשבוע האחרון התגלעו מחלוקות מהותיות שלא יכולתי להתפשר עליהן ערכית והודעתי אתמול (רביעי) למנכ"לית המפלגה שאני מוותר על הריצה בראש הרשימה. אני מאחל ליש עתיד בהצלחה ואמשיך לפעול ולהוביל שינויים ומאבקים עבור תושבי נתניה ומדינת ישראל על פי ערכים שאני מאמין בהם ביושרה, ניקיון כפיים ובהתנדבות מלאה".

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
הפגנה בנתניה נגד הרפורמה המשפטית
הפגנה בנתניה נגד הרפורמה המשפטית
הפגנה בנתניה נגד הרפורמה המשפטית
(צילום: פרטי)

סלמה הוא ממארגני ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית. אחת הביקורות שהופנו כלפיו היא כי עשה זאת כדי לקדם עצמו פוליטית. "זה ממש לא נכון. קריירה פוליטית אינה חלום חיי", הוא אומר. "טוב לי בעולם שאני נמצא בו, אך אמשיך להילחם ולקדם, כפי שאני עושה בהתנדבות לאורך שנים, דברים שאני מאמין בהם למען הציבור והקהילה שבה אני חי. אם קריירה פוליטית היתה מניעה הכול, הייתי כנראה מתפשר על דברים שאני מאמין בהם ועדיין ניצב בראש יש עתיד ולא מודיע על הסרת מועמדותי".
תמשיך לארגן את ההפגנות בנתניה?
"ההפגנות נמשכות גם כי אנחנו מאמינים בישראל דמוקרטית וליברלית. אני פועל לאורך כל חיי רק ממקום של אמונה בצדקת הדרך ובערכים שאני מאמין בהם".