חברת המועצה ויו"ר האופוזיציה בנתניה טלי מולנר (51) הודיעה כי תתמודד על ראשות העירייה בבחירות הקרובות. מולה מתמודדים על התפקיד חברי המועצה אבי סלמה, אהרון אורגד ואפרים בולמש, שהכריזו במהלך השנה על התמודדותם, וראש העירייה מרים פיירברג-איכר.
2 צפייה בגלריה
טלי מולנר
טלי מולנר
טלי מולנר. "רוצה להיות ראש העירייה"
(צילום: יעל אלזם)
בנאומה מול הקהל הרב שהגיע לאירוע ההכרזה בשבוע שעבר הדגישה מולנר כי היא רוצה "לעשות היסטוריה ולהחליף את הנהגת העיר". מולנר הוסיפה: "אני רוצה להיות ראש העירייה של כולם, שדואגת לכל המגזרים ומאפשרת לכולם לחיות לפי אמונתם ודרכם".
בנאומה התייחסה לסיבות שהובילו אותה להחליט להתמודד על התפקיד: "הבעיות הכואבות של העיר שדורשות פתרון, בחינוך, ניקיון, ביטחון אישי, ספורט וגם דאגה לכל הצרכים של כולם, דתיים וחילוניים".
מולנר התייחסה גם לסוגיית פתיחת מקומות בילוי בשבת בשכונות מסוימות בסופי השבוע והדגישה כי על אף שמנסים להציג אותה כאנטי דתית, היא לגמרי בעד כולם ו"מתכוונת לשרת את כל המגזרים ולדאוג לשוויון בחלוקת משאבים עירוניים".

2 צפייה בגלריה
טלי מולנר
טלי מולנר
טלי מולנר. "בעד כולם"
(צילום: יעל אלזם)

מולנר הציגה חלק מהנבחרת שתרוץ איתה בסיעתה: במקום ה-2 חברת המועצה ציפי קפל; במקום ב-3 עו"ד אלעד כהן מומחה בתחום הבינוי; במקום ה-4 יו"ר ועד מרכז העיר ויו"ר הסניף המקומי של עמותת "ים של חברים" רז משולם; במקום ה-5 הפעילה החברתית רעיה קרני; ובמקום ה-6 היזם ואיש הסטארט-אפ סוף קרטיס, על תקן נציג הצעירים.
מולנר, בעלת תואר ראשון במדיניות ציבורית, אשת צבא קבע בעברה ובעלת ניסיון עשיר בתחום השלטון המקומי, זכתה בשנה האחרונה לכותרות רבות בתקשורת המקומית, בשל המעבר שעשתה מספסלי הקואליציה לאופוזיציה.
"מפתחות הנהגת העיר צריכים לעבור לדור החדש ומגיע לעיר מנהיגה חדשה, צעירה, רעננה שתביא איתה ניהול חדש ורענן לעיר", אמרה. "אני עומדת בראש סיעת 'פעימה חדשה' המורכבת מאנשים איכותיים, פעילי ציבור ומשרתי ציבור במשך שנים רבות ויחד איתם נעשה מהפך ובבחירות הקרובות נבקש את אמון הציבור והצבעתו בשני פתקים לראשות ולמועצה. בכוונתי להיות ראש העירייה של כולם. לדאוג ולקדם את איכות חיי התושבים וזכויותיהם של כל המגזרים אשר מגיע להם לחיות בעיר שווה ושוויוניות, כל אחד על פי אמונתו ודרכו".

קראו גם:

יש סיכוי ריאלי לנצח את פיירברג-איכר בבחירות?
"למרות שמרים נתפסת בעיני רבים כמו ביבי, מנהיגה שאנשים רגילים אליה ולא יחליפו, גוברים הקולות שכן מבקשים שינוי וכן רוצים משהו אחר ואני היא המשהו אחר. אני המנהיגה היחידה שיכולה וצריכה לקחת את מושכות ההנהגה של העיר".