כשאני שומע את שיר האוהדים "גדלתי בקופסא שם התאהבתי בך" אני מתרגש ונזכר במשחק הכדורגל הראשון שאבא שלי, שהיה שחקן עבר של בית"ר נתניה, לקח אותי לראות. זה היה בשנת 1985. מכבי חיפה האימתנית עם רוני רוזנטל, ברוך ממן וסלקטר ניצחה בקופסא 3:1.
בעונה ההיא מכבי חיפה זכתה באליפות הראשונה שלה, דבר שסימל את שקיעתה של מכבי נתניה המצליחה של שנות ה-70 ותחילת ה-80 ועלייתן של קבוצות כמו מכבי חיפה, בית"ר ירושלים ועוד שהחלו לזכות מאז בתארים. הדור שלי, ילידי תחילת שנות ה-80 ואילך, לא זכה עד היום לראות זכייה של הקבוצה האהובה שלנו באחד מהתארים המשמעותיים.
הייתי בכל משחק משמעותי של מכבי נתניה ב-35 השנים האחרונות והיא חלק בלתי נפרד מחיי. לא אשכח לעולם איך במשחק הירידה ב-1995 עמדנו אחרי השער של שוער הקבוצה קובי בלדב, אני וקלמי סבן, בכינו ונשבענו שאנחנו נעלה לבוגרים ונחזיר את המועדון לליגת העל ולימיו הגדולים. בעלייה ב-1999, היו שותפים חמישה שחקנים מהשנתון שלי - ישראל זביטי, קלמי סבן, עמוס נחיסי, שלומי דהן ואבירם רובינשטין. ב-2002 סגל של 17 שחקני בית שגדלו במחלקת הנוער ובעיר כולל המאמן היום רן קוז'וק וגם אני ביניהם עשו עונה חלומית וסיימו במקום הרביעי.
לצערי, הקבוצה הזו שהיה לה פוטנציאל לזכות בתארים והישגים לא מימשה את הפוטנציאל שלה מסיבות רבות שהעיקרית שבהן לדעתי הינה ניהול חסר זהות, שלא השכיל לשמור ולטפח את שחקני הבית שגדלו במחלקת הנוער.
מאז רכישת המועדון על ידי אייל סגל ניכר שיש חשיבות לזהות של המועדון ולחיבור שלו לאוהדים, וצוות האימון של המועדון בראשות רן קוז'וק, ישראל זביטי מאמן הכושר ויובל עזריה עוזר המאמן גדל בעיר ובמחלקת הנוער.
הדור שלנו לא הצליח כשחקנים להביא תארים והישגים, אך כולי תקוה ואמונה שהצוות הזה יוביל לזכייה בגביע המדינה אחרי שני כישלונות במשחקי הגמר בעשר השנים האחרונות.

קראו גם:

הזכייה בגביע חשובה מאוד לעיר ולמועדון ותצמיח עשרות אלפי אוהדים חדשים, תמשוך ספונסרים ותעזור להזניק את שחקני העתיד של המועדון. הקהל של מכבי נתניה הוא הקהל הכי טוב ונאמן בארץ והוא מגיע ותומך בכמויות גדולות כבר עשרות שנים ללא הישגים. מגיע לו כל כך לחוות זכייה בתואר משמעותי אחרי שטעמנו זכייה השנה בגביע הטוטו ואני סופר את הדקות לקראת גמר גביע המדינה ביום שלישי 23.5.2023, כדי שנחגוג בע"ה בלילה בכיכר העצמאות בעיר.