אוהדי מכבי נתניה מחכים בקוצר רוח למשחק גמר גביע המדינה בין מכבי נתניה לבית"ר ירושלים שיתקיים מחר (שלישי) בערב באצטדיון סמי עופר בחיפה.
3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה
(צילום: טל שחר)
לאוהדי מכבי נתניה הוקצו 12,500 כרטיסים, כאשר תוך ימים ספורים רכשו אוהדי היהלומים אלפי כרטיסים כשעלות כרטיס נעה בין 49 ל-99 שקל. גם ספסרים רבים רכשו כמות גדולה של כרטיסים והם מציעים אותם למכירה במחירים מופקעים שמתחילים ב-500 שקל ומגיעים לאלפי שקלים.
"אם יבוא מישהו מיואש ככה בדקה האחרונה, הוא ישלם גם אלף דולר", אומר אחד הספסרים. "אני מוכר החל מ-500 שקל, תלוי במיקום. קניתי גם כרטיסים בצד של בית"ר".

3 צפייה בגלריה
מרים פיירברג-איכר
מרים פיירברג-איכר
מרים פיירברג-איכר
(צילום: עיריית נתניה)

לנוכח המספר הגבוה של התושבים שפנו לראש העירייה בבקשה לסייע להם להגיע למשחק באצטדיון סמי עופר בחיפה, ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר הרימה את הכפפה ובשיתוף עם רכבת ישראל היא העמידה לרשות האוהדים רכבת שתהיה צבועה בצהוב-שחור. בנוסף, עלות הנסיעה מסובסדת לתושבי נתניה ותעלה להם 10 שקלים בלבד. יש להגיע עם צילם תעודת זהות עם כתובת מעודכנת בנתניה. הרכבת תעבור בתחנת מרכז ספיר בנתניה בשעה 16:18 ובנתניה מרכז בשעה 16:25.יש להתעדכן באתר רכבת ישראל בנוגע למערך הרכבות.

3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה
(צילום: עוז מועלם)

גם לאלפי האוהדים שלא רכשו כרטיסים למשחק המכריע דאגה עיריית נתניה שהציבה מסך ענק בכיכר העצמאות בעיר שעליו יוקרן הגמר. ההקרנה תתקיים מחר בשעה 20:30, הכניסה להקרנת המשחק הינה ללא תשלום.

קראו גם:

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר: "נתניה מתרגשת לקראת השתתפות מכבי נתניה בגמר הגביע הישראלי".