חברת מגידו מקבוצת רני צים מקדמת בלב כפר יונה פרויקט מגורים ייחודי במרכז כפר יונה בסמוך לצירי תנועה מרכזיים, בקרבה למוסדות תרבות ופנאי, קופות חולים, הקניון החדש בעיר ומסלולי הליכה.
2 צפייה בגלריה
הפרויקט הייחודי במרכז כפר יונה
הפרויקט הייחודי במרכז כפר יונה
הפרויקט הייחודי במרכז כפר יונה
(הדמיה: 3devision)

בפרויקט, שמיועד לבני 60 ומעלה, מוקמות 148 דירות והוא צפוי להתאכלס בעוד 16 חודשים. עד כה נמכרו כ-100 דירות. הדירות המוצעות בפרויקט הן בנות 2.5-2 חדרים בגודל של כ-62-46 מ"ר ומרפסות שמש של 11.5 מ"ר. הדירות כוללות מטבח מאובזר, מערכת מיזוג אוויר ואלמנטים נוספים המותאמים לאופי הדיירים. הפרויקט מוקם בשני בניינים הכוללים לובי מעוצב עם שמירה 24/7 ושטח עם מסחר בכניסה שצפוי לכלול חנויות, בתי קפה ועוד. מחירי הדירות מתחילים ב-1.49 מיליון שקל.

קראו גם:

הפרויקט אשר יהווה מתחם המותאם לדייריו מציע מגוון מתקנים ופעילויות לרבות מועדון דיירים, חדר כושר, מתחם יוגה, מתחם פנטק, שטח פתוח עם מדשאות, ספסלי ישיבה, שבילי הליכה, גינון ועוד.

2 צפייה בגלריה
בפרויקט יהיה מתחם יוגה
בפרויקט יהיה מתחם יוגה
בפרויקט יהיה מתחם יוגה
(המחשה: Canva)

ירון בובליל, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת מגידו מקבוצת רני צים: "המכירה המהירה של 100 דירות היא עדות לביקוש למודל הקהילתי והייחודי הזה. הפרויקט מהווה אבן דרך ופתרון דיור שלא היה קיים עד כה לשכבת הגיל המדוברת ובאופן הייחודי שבו החברה תופסת אותו. מצד אחד, מדובר בשכבת גיל שלא מתאימה לדיור מוגן הקלאסי המוכר, מאידך מדובר באוכלוסייה עם צרכים ייחודיים שהתהוו בדור הזה בשונה מהעבר, הקהל הרלוונטי הוא קהל שמחפש רמת חיים גבוהה, הוא ממשיך להיות פעיל בכל תחומי החיים כולל עבודה, הוא מחפש קהילתיות וביטחון בשילוב של ניהול חיים עצמאיים לחלוטין כפי שהכיר עד כה ולא פחות חשוב מזה עסקה כלכלית כדאית. בסופו של דבר הרוכשים מקבלים דירות בבעלות מלאה בטאבו שניתן למכור או להשכיר וכמובן להוריש".