הוועדה המחוזית לתכנון ובניה מחוז מרכז אישרה להפקדה תוכנית של קרדן נדל"ן במערב נתניה.
2 צפייה בגלריה
תוכנית הבנייה של קרדן נדל"ן במערב נתניה
תוכנית הבנייה של קרדן נדל"ן במערב נתניה
תוכנית הבנייה של קרדן נדל"ן במערב נתניה
(הדמיה: קסם הדמיות)

לפי התוכנית, שמשתרעת על שטח של כ-18.5 דונם, בשכונה החדשה שממוקמת ממערב לדרך בן צבי ומצפון לשכונת טוברוק ייבנו 345 יחידות דיור, כ-800 מ"ר תעסוקה וכ-1,600 מ"ר שטחי מסחר. על התוכנית מופקד משרד אדריכלים גל אור פשביין אדריכלים.
תוכנית זאת מצטרפת לתוכנית נוספת של החברה שאושרה להפקדה לפני כחצי שנה ובה ייבנו 330 יחידות דיור, כ-30 אלף מ"ר משרדים ו-6,600 מ"ר מסחר במתחם סמוך באותה שכונה. חברת קרדן נדל"ן מקדמת בנתניה במקביל מספר פרויקטים למגורים, בהיקף של למעלה מ-1,000 יחידות דיור וכן מסחר ותעסוקה בהיקפים משמעותיים.

2 צפייה בגלריה
שוברי גלים בנתניה
שוברי גלים בנתניה
שכונה חדשה במערב נתניה
(צילום: יאיר שגיא)

יו"ר דירקטוריון קרדן נדל"ן איילת שקד: "קרדן נדל״ן מאמינה מאוד בעיר נתניה ובפוטנציאל הפיתוח הרחב שבה. אני מאמינה שהביקושים בעיר, שהם גבוהים גם ככה, יעלו בשנים הקרובות גם בגלל גידול טבעי וגם בגלל עלייה מאירופה וארה״ב. הפרויקט הזה יציע סביבת מגורים ברמה גבוהה עם מבני ציבור, מסחר ותעסוקה שיענו על כל צרכי הדיירים".

קראו גם:

מנכ"ל קרדן נדל"ן עמוס דבוש: "החברה פועלת בצורה נרחבת בעיר נתניה ומקדמת בה אלפי יחידות דיור בפריסה רחבה בפרויקטי התחדשות עירונית וקידום תוכניות בקרקעות. מדובר בפרויקט שהוא חלק משכונה חדשה המתהווה בעיר. המתחם ישלב מגורים, מסחר ותעסוקה, לצד מבני ציבור לרווחת התושבים ובניה של מגדלי מגורים לצד בניה מרקמית. אנו מודים על התוויית המדיניות שהוביל מהנדס העיר והעירייה, שאפשרו ודאות תכנונית באמצעות תוכנית השלד למתחם וקידום מהיר של שלבי התכנון. אנו פועלים במלוא המרץ לאישור התוכנית בהקדם".