מספר תושבים משכונת אגמים בעיר פנו לאחרונה לעיריית נתניה, בבקשה להציב ניידת פיקוח ואכיפה מסביב לשעון בפארק שלולית החורף בשכונה, משום שלטענתם לא קיימת במקום אכיפה מספקת, המובילה למספר תופעות מטרידות. בהן אנשים המחופשים לליצנים ומפחידים את העוברים והשבים.
2 צפייה בגלריה
השלולית
השלולית
"השכונה סובלת מוונדליזם בפארק"
(צילום: נמרוד גליקמן)
קראו גם:
"שלולית החורף שנמצאת בשכונת אגמים ומושכת אליה קהל גדול של מבקרים במהלך כל השנה, ובעיקר בסופי שבוע, כאשר עם המבקרים ישנם הפרעות למנוחה בשעות המאוחרות של הלילה", אומר יו"ר ועד השכונה, אורן לב. "השכונה סובלת מוונדליזם בפארק, צרחות של בני נוער, מירוצי מכוניות ברחבי השכונה, ומרוצי אופנועים. לזה אפשר להוסיף את האירועים האחרונים של אנשים אשר מטרידים את נערות ותושבות השכונה, כאשר שני חשודים בביצוע העבירות בשני אירועים שונים נתפסו על ידי התושבים והועברו לתחנת המשטרה לחקירה.
"מלבד זה, אנחנו סובלים גם מאירועי פריצות לבתים, נסיעות מהירות ברחבי השכונה, והעמדת רכבים במקומות מסוכנים. כל אלה הם אירועים שיכלו להימנע במידע והיו נמצאות כאן ניידות בתדירות גבוהה. כל דירה בשכונה משלמת 30 שקלים על אבטחה לחודשיים. מדובר בסכום של כ-50 אלף שקלים לחודשיים שתושבי אגמים משלמים היטל שמירה, סכום כזה ללא ספק מספיק לכך שיהיו כאן ניידות בכל יום, לאורך כל שעות היממה".
"היו בפארק מקרים של הטרדות של כל מיני שיכורים ומסוממים. כל האזור הזה מושך אנשים בעייתיים", אומר תושב השכונה, ליאור לנציצקי, "היו גם מקרים על ילדים שראו ליצנים מפחידים שניסו להפחיד תושבים בפארק".
"הבן שלי סיפר לי שהוא עבר ליד השלולית", מוסיפה תושבת השכונה, "יש בני נוער שמתחבאים בשיחים מחופשים לליצנים ומפחידים את הילדים הקטנים יותר. אני מרגישה בערב שיש תחושה של חוסר ביטחון בפארק. ילדים מפחדים ללכת לשם, יש כל מיני פרחחים שמסתובבים שם. אני באופן אישי נתקלתי לא פעם בילדים שזורקים שם אבנים, שמשתוללים, יושבים ושותים אלכוהול, חבר'ה צעירים שמעשנים סיגריות. אני, כאמא לילד בן 11, לא הייתי רוצה שהוא יתקל בזה".
2 צפייה בגלריה
מתחבאים בשיחים ומפחידים ילדים
מתחבאים בשיחים ומפחידים ילדים
מתחבאים בשיחים ומפחידים ילדים
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
יש לציין כי תופעת הליצנים התעוררה לפני ארבע שנים בעולם והכתה גלים גם בנתניה. אז נערים מחופשים חיכו את הליצן מסרט האימה "זה" הרץ בבתי הקולנוע.
"אני פניתי לעירייה במטרה שהאזור הזה יהיה כמו אזור כיכר העצמאות בנתניה, או כמו הפיאנו. אזורים שיש בהם מסביב לשעון ניידת פיקוח ואכיפה", אומר לנציצקי, "בגלל שזה אזור שמושך הרבה מבקרים, אני חושב שצריך להיות שם דין ודיין. הרי כל הפארק לא מרושת במצלמות. אני לא נגד אף אחד, אני גר בנתניה, אוהב את העיר הזאת, אנחנו פשוט רוצים שהילדים שלנו ירגישו בטוחים".
מעיריית נתניה טרם נמסרה תגובה.
כל העדכונים - חדשות נתניה