משפחתו של איתי זיגדון בן ה-15 מנתניה, החליטה לפנות לאחרונה לציבור לטובת גיוס תרומות לטיפול הרפואי של איתי, לאחר שהתגלו בלסת שלו גידולים נדירים, הדורשים התערבות רפואית מורכבת ויקרה. "לפני בערך שנה, לאיתי יצאה גולה קטנה בפה", מספר רן, אביו.
"הלכנו לרופאת משפחה, היא אמרה שזה כלום, לשים משחה ולהמשיך הלאה. לאט לאט זה התחיל לגדול לו שוב. עשו לו צילום פנורמי, ונבהלו. ישר שלחו אותנו לבית החולים 'מאיר', ומשם הכל התחיל להתגלגל. אמרו לנו שזה נדיר, שהוא הראשון בארץ והרביעי בעולם שיש לו את התסמונת הזאת של הגידולים בפה.
2 צפייה בגלריה
איתי זיגדון
איתי זיגדון
איתי זיגדון, לפני הגידולים
(צילום: באדיבות המשפחה)
קראו גם:
"בבית החולים 'מאיר' ניסו לתת לו תרופות ניסיון, ביולוגיות וסטרואידים. אמרו שיש סיכויי הצלחה של 30 אחוז, אם לא - צריך לעשות כריתת לסת מלאה. דיברנו עם הרב פירר, שאמר לנו לעזוב הכל וללכת לבית החולים 'תל השומר'. מומחים לפה ולסת אמרו לנו שזה באמת נדיר, ושהם רוצים לעשות הכל כדי שלא תהיה לו כריתת לסת מלאה בשיקגו, שזה ניתוח מאוד מורכב.
"עכשיו עושים לו בדיקות מיוחדות שלא בסל תרופות כדי לבדוק איך אפשר להימנע מכריתת הלסת, וקופת חולים לא רוצים לעזור לנו בתשלום. כרגע יש לו שני גידולים ביחד, ובבית החולים רוצים לפרק את שני הגידולים ולראות איך אפשר להפריד ביניהם, כדי לנתח אותו בלי כריתת לסת. ממה שאנחנו הבנו, הניתוח בשיקגו מגיע לחצי מיליון שקלים. הבדיקות בארץ עולות עשרות אלפי שקלים, שהמטרה שלהן זה למנוע את הניתוח בשיקגו".
2 צפייה בגלריה
הגידולים בלסת של איתי
הגידולים בלסת של איתי
הגידולים בלסת של איתי
(צילום: באדיבות המשפחה)
איך איתי מרגיש?
"הוא עצבני, הוא מתוח, והוא מפחד מאוד מהתוצאות של הניתוח. אנחנו מרגיעים אותו, אומרים לו שיש הרבה ניתוחים פלסטיים. אנחנו מוכנים להכל".
ניתן להעביר תרומות בביט לטלפון 052-594-3611
כל העדכונים - חדשות נתניה