יו"ר האופוזיציה במועצת העיר נתניה טלי מולנר פנתה ליועצת המשפטית של העירייה נילי ארז-סורוקר בטענה כי ראש העירייה מרים פיירברג-איכר עושה שימוש במאגרי המידע העירוניים בכדי לקדם את עצמה פוליטית, זאת בעקבות הודעות רבות שהגיעו בשמה לטלפונים ניידים של תושבי העיר.
2 צפייה בגלריה
טלי מולנר
טלי מולנר
טלי מולנר. "שראש העירייה תסביר"
(צילום: פרטי)
במכתב ששלחה מולנר ליועצת המשפטית כתבה: "בהודעות מברכת ראש העירייה את התושבים בברכת חג שמח (למשל לפני חג חנוכה, חג ט"ו בשבט או חג פורים). ראש העירייה לא רק שולחת הודעת חג שמח, אלא אף מצרפת להודעות אלו לינק ומבקשת מהתושב ללחוץ על הלינק ולעקוב אחריה בדף הפייסבוק האישי שלה. כמו כן נשלחות גם הודעות סמס מראש העירייה לתושבים החוגגים יום הולדת, כולל לתושבים שמעולם לא מסרו לה או למי מטעמה את תאריך הלידה שלהם, מה שמעלה באופן סביר את החשד כי ראש העירייה וסיעתה עושים שימוש אסור במאגרי מידע עירוניים".

2 צפייה בגלריה
מרים פיירברג-איכר
מרים פיירברג-איכר
מרים פיירברג-איכר. ברכות חג שמח
(צילום: ריאן)

קראו גם:

בחודש אוקטובר הקרוב יתקיימו הבחירות המקומיות. מולנר מבקשת להורות לראש העירייה לחדול משימוש במאגרי מידע עירוניים וטוענת: "ראש העירייה שוב עוברת על חוק הבחירות ועושה שימוש אסור במאגרי מידע עירוניים לצרכים פוליטיים שלה ולכן שלחתי פניה מקדימה לפני פניה לוועדת הבחירות בנושא. כנראה שלא בכדי רישום לאירועי תרבות ונוער היום מצריכים מסירת פרטיים אישיים כמו תאריך לידה, מייל וטלפון, ולכן יש לי יסוד סביר לחשוד שראש העירייה לכאורה עושה שימוש בנתונים הללו לצרכים פוליטיים ואם טעות בידי חובת ההוכחה עליה שתסביר לנו מהיכן יש לה את הפרטיים האישיים של תושבי העיר".
מהעירייה נמסר: "אין תגובה".