הדוגמנית הבינלאומית עדן פינס מרעננה, שנחשבת לאחת הדוגמניות המצליחות בעולם, ועוררה בעבר סערות עקב צילומיה בביגוד מינימלי, התוודתה ביממה האחרונה על החרדות אותן היא עוברת בימים האחרונים, וכן על התקיפה המינית שעברה.
2 צפייה בגלריה
עדן פינס. "צלקת נפשית פיזית"
עדן פינס. "צלקת נפשית פיזית"
עדן פינס. "צלקת נפשית פיזית"
(צילום: אינסטגרם, edenfines)
פינס העלתה לפני כיומיים סרטון לסטורי בחשבונה כשהיא יושבת במרחב המוגן בארבע לפנות בוקר וכתבה: "מה זה פאניקה, רעידות בכל הגוף. אני כבר רבע שעה יושבת על הרצפה בממ"ד. מה מסתבר? לא הייתה אזעקה בכלל. דמיינתי. שמעתי את הרוח בבית מחלון שהיה פתוח ופשוט דמיינתי מהחרדה. זה לחיות בישראל. ועדיין, אין לי ארץ אחרת".
הסטורי הפך לויראלי, ורבים מאלפי עוקביה הזדהו עם דבריה זאת על רקע המצב הבטחוני בארץ בשבועות האחרונים, וגל הטרור שפוקד את המדינה.

2 צפייה בגלריה
עדן פינס. "הבנתי שצריך לטפל בזה"
עדן פינס. "הבנתי שצריך לטפל בזה"
עדן פינס. "הבנתי שצריך לטפל בזה"
(צילום: אינסטגרם, edenfines)

יום לאחר מכן פינס חשפה בוידוי מצמרר בשיחה אינטימית בתוכנית "ללא פילטרים" ברשת 13 עם מוטי רייפ כי עברה בצעירותה תקיפה מינית אלימה שהותירה אותה מצולקת, פיזית ונפשית, בין היתר בדמות צלקת בסנטר: "זו הצלקת שנשארה מאז, לא כי התפר לא היה טוב, אלא כי כשעשיתי את זה, יומיים אחרי הותקפתי ונפתחו לי התפרים.
"זה היה בגיל צעיר מאוד, וזו הייתה החוויה המינית הראשונה שלי, ולא כל כך מרצון. לא רצון בכלל. וזה היה מלווה גם בקצת אלימות, אז פשוט נקרעו לי התפרים, ובאמת הבנתי שזה משהו שאני סוחבת אותו עד היום וצריך לטפל.
"אני כועסת קודם כל על עצמי ששמרתי בבטן, אני כעסתי על אותו בן אדם, שאם אתה תדבר איתו היום יכול להיות שהוא בכלל לא יבין מה הוא עשה. נפגשתי איתו בערך לפני כשנה, זה קרה אחרי כל כך הרבה שנים, בכניסה לחניון הוא פשוט חצה אותי. וואו, מה שקרה לי באותו רגע".

קראו גם:

פינס הוסיפה: "אני כועסת על כל האנשים שחושבים שזה דבר לגיטימי לעשות. כי צריך לזהות לא, גם אם לא אומרים לא, ואמרתי לא, אבל צריך לזהות את זה. הם צריכים להבין שזה לא עוד רגע, תסלח לי על המילה, זה לא עוד זיון. תסלח לי שוב על המילה, זה לזיין לבן אדם את החיים.
"זה משהו שאני סוחבת עד היום וכל כך הרבה שנים עברו ואני כאילו מאוד מחוברת למיניות שלי, אבל יחד עם זאת גם מאוד מפחדת ממנה".