ולדיסלב פופוב בן ה-23 מנתניה הואשם הבוקר (רביעי) ברצח הוריו לפני כחודש וחצי.
3 צפייה בגלריה
ולדיסלב פופוב נאשם ברצח הוריו
ולדיסלב פופוב נאשם ברצח הוריו
ולדיסלב פופוב נאשם ברצח הוריו
(צילום: דוברות המשטרה | פרטי)
מכתב האישום שהגיש עורך הדין יצחק מורדוך מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי) לבית המשפט המחוזי בלוד עולה כי ולדיסלב החליט להמית את הוריו ללא סיבה ידועה.
לפי כתב האישום, ולדיסלב, שהתגורר עם הוריו והכלב בנתניה, ניגש בשעה 03:00 לפנות בוקר למטבח, לקח סכין והחל לדקור את אביו בחוזקה וברצף בזמן שישן במיטתו. אביו התעורר, ניסה להתגונן ללא הצלחה וניסה להגיע למטבח. בשלב מסוים, נשברה ידית הסכין ולכן ולדיסלב חזר למטבח, נטל סכין אחרת והמשיך לדקור את אביו עד שקרס.
באותו הזמן, אימו התעוררה, ראתה את ההתרחשות וניסתה להימלט מהדירה. בזמן שניסתה לפתוח את דלת הדירה, ולדיסלב התקרב אליה והחל לדקור אותה בחוזקה מספר רב של פעמים תוך שהיא מנסה להתגונן מפניו. בהמשך ולדיסלב הטיח בראשה חפץ מספר פעמים עד שקרסה. בשלב מסוים הוא דקר גם את הכלב של המשפחה זאוס. הוא השתמש בארבע סכינים שונות כדי לדקור למוות את הוריו ואת הכלב.
בהמשך הוא החליט להימלט מהארץ, לכן התקלח, החליף בגדים והכין תיק עם דרכון וכרטיסי האשראי של הוריו. בסביבות השעה 07:30 בבוקר, לפני שעזב את הדירה, פתח את ברזי כירת הגז כדי שהגז ידלוף ויגרום לשריפת הדירה. לאחר מכן, יצא מהדירה, הזמין מונית לשדה התעופה ולאחר שהגיע לשדה ולא הצליח לרכוש כרטיס טיסה באמצעות כרטיסי האשראי של הוריו, לקח מונית חזרה לנתניה, שם נעצר.

3 צפייה בגלריה
מעצר החשוד ברצח הוריו
מעצר החשוד ברצח הוריו
מעצר החשוד ברצח הוריו
(צילום: דוברות המשטרה)

ביום שישי (12.05) דיווחו השכנים למשטרה על סימני דם סמוך לדלת הדירה של משפחת פופוב. בעקבות הדיווח הגיעו שוטרי תחנת נתניה למקום וגילו דירה אפופת ריח של גז וגופות של גבר ואישה עם סימני אלימות קשים.
בהמשך, קצין הבילוש של התחנה מצא את כלב המשפחה כשהוא דקור בבטנו ובצווארו והוא הועבר לטיפול הוטרינר העירוני, שם טופל ארוכות וחייו ניצלו. לפני כשבועיים הוא אומץ על ידי בלש במשטרה וזכה בחיים חדשים.

3 צפייה בגלריה
הכלב זאוס עם הווטרינרים והשוטרים
הכלב זאוס עם הווטרינרים והשוטרים
הכלב זאוס עם הווטרינרים והשוטרים
(צילום: רן אליהו)

קראו גם:

בתוך כך, לוחמי יס"מ שרון ובלשי היל"פ בתחנת נתניה ניהלו מצוד אחר החשוד - בנם של הקורבנות. כעבור מספר שעות הם הצליחו לעצור אותו והוא הועבר לחקירה ביל"פ מרחב שרון. חוקרי היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב שרון פתחו בחקירה מואצת שבסופה פענחו את הרצח הכפול של הזוג פופוב. בהתאם לממצאי החקירה והתשתית הראייתית הוגש היום כתב אישום נגד הבן בגין רצח הוריו.
כתב האישום מייחס לו עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, התעללות בבעל חיים, מעשה פזיזות בחומר לקיח ושיבוש מהלכי משפט. בנוסף, הוגשה בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים.