ולדיסלב פופוב בן ה-23 מנתניה הוא החשוד ברצח הוריו, שנמצאו ביום שישי בצהריים עם סימני דקירה וללא סימני חיים בדירתם ברחוב השר בכור שטרית בשכונת קרית נורדאו בנתניה.
2 צפייה בגלריה
מעצר החשוד ברצח הוריו
מעצר החשוד ברצח הוריו
מעצר החשוד ברצח הוריו
(צילום: דוברות המשטרה)
בדיון שהתקיים אתמול (שבת) בבית משפט השלום בראשון לציון טען החשוד כי אביו דקר את אמו למוות. לדברי החשוד, הוא לקח סכין ודקר את אביו מתוך הגנה עצמית ותוך כדי ניסיון לגונן על אמו. הוא טוען כי נחתך בידו כתוצאה מהמאבק עם אביו. בנוסף נבדק האם החשוד דקר גם את הכלב של המשפחה. מעצרו הוארך עד יום שני הבא (22.5) והוא נשלח להסתכלות פסיכיאטרית.
ביום שישי בצהריים דיווחו השכנים למשטרה על ריח עז של גז וצעקות מבית המשפחה. בעקבות זאת הוזעקו למקום צוותים של המשטרה, כבאות והצלה ומד"א. צוות כבאות והצלה פרץ את דלת הדירה וצוות מד"א נאלץ לקבוע את מותם.
שכנה של הזוג מספרת על משפחה נעימה ושקטה. "הם היו מאוד מנומסים. תמיד אמרו שלום, היו שקטים. אף פעם לא היו איתם בעיות. בקושי הרגשנו שהם גרים פה. לא עשו רעש. ממש קשה להאמין שדבר כזה קורה פה אצלנו בשכונה".

2 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: פרטי)

תחילה חשדו במשטרה כי מדובר באם ובן וחיפשו אחר אב המשפחה. לאחר מכן, הבהירו במשטרה כי מדובר בזוג בשנות ה-40 לחייהם ועצרו את בנם בן ה-23 בחשד לרצח הוריו.

קראו גם:

חקירת האירוע הוטלה על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב שרון בראשות סממ"ז מרכז תנ"צ יאיר חצרוני שאספו את הממצאים בסביבה לצורך החקירה. הגופות הועברו אל המכון לרפואה משפטית לשם הליך זיהוי סופי ובחינת הנסיבות. מהמשטרה מסרו כי כלל הכיוונים נבדקים.