יניב אלקיים שמע אתמול (ראשון) בלילה צעקות מהבית של השכן בשכונת רמת אפרים בנתניה. ברגע שהבין שמדובר בפורץ שמתקיים אחריו מרדף זינק ממיטתו היישר לאירוע.
2 צפייה בגלריה
שוטר עצר חשוד שפרץ לבית השכן
שוטר עצר חשוד שפרץ לבית השכן
עצר חשוד שפרץ לבית השכן
(צילום: רועי אלמן | דוברות המשטרה)
"קמתי לקול צעקות בזמן שישנתי שנת ישרים", מספר אלקיים המשרת בתחנת המשטרה בנתניה ומי שתפס את החשוד בזמן שהוא מנסה לברוח. "ישנתי ממש חזק והקול של הצעקות היה כל כך חזק שפשוט קמתי וברגע שהבנתי שיש בחוץ סיטואציה של מרדף אחרי מישהו יצאתי החוצה כמו שאני ורצתי אחרי החשוד במעשה".
אלקיים מוסיף: "רצתי מהר מחוץ לבית וראיתי את השכן שלי רץ אחרי מישהו. לא חשבתי פעמיים, קפצתי מעל הגדר של הבית והתחלתי לרוץ אחריו. כשהצלחתי לתפוס את הפורץ, בחור בשנות ה-40 לחייו מנתניה, ביקשתי לברר מה בדיוק קרה. השכן שלי סיפר שהבחור הזה נכנס לו אל תוך הבית בזמן שהוא ישן וגנב לו דברים. כמובן שמיד עשינו חיפוש על הבן אדם ומצאנו שני מכשירי טלפון, כרטיסי אשראי, צ'קים והרבה כסף במזומן, כמה אלפי שקלים. דברים שהוא כנראה הספיק לגנוב מהשכן שלי".

2 צפייה בגלריה
הרכוש הגנוב שנמצא ברשות החשוד
הרכוש הגנוב שנמצא ברשות החשוד
הרכוש הגנוב שנמצא ברשות החשוד
(צילום: דוברות המשטרה)
אלקיים מספר שהפורץ שהיה רכוב על גבי אופניים התנגד למעצר ואף ניסה לברוח. "אחרי שהייתי בשליטה מלאה ומצאנו את הממצאים, ביקשתי מהשכנים להזעיק למקום את המשטרה, והם באו ולקחו אותו לתחנה לחקירה".

קראו גם:

שוטרי הסיור שהוזעקו למקום עצרו את החשוד לחקירה שבסיומה הוא נכלא. הבוקר הובא החשוד לדיון בבית המשפט בפתח תקוה בבקשה להאריך את מעצרו.