בשעה 15:12 התקבל דיווח במוקד של מד"א על נערה שטבעה בין חוף סירונית לחוף העונות בנתניה, בסמוך למלון, היכן שהחוף אינו מוכרז. נציין כי מגדלי ההצלה מכל צד נמצאים במרחק של כ-350 מטר.
2 צפייה בגלריה
נערה טבעה בחוף עונות
נערה טבעה בחוף עונות
נערה טבעה בחוף עונות
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לבת כ-17 טיפול רפואי במקום ופינו אותה לבית החולים לניאדו, תוך כדי פעולות החייאה כשהיא במצב אנוש.
פראמדיק מד"א רפי שבע וחובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א גולן טאירי סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הנערה שוכבת על קו החוף כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו, עיסויים, הנשמות, מתן תרופות ופינינו אותה לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה כשמצבה אנוש. אנחנו קוראים לציבור במיוחד עכשיו לפני יציאה לחופש הגדול לרחוץ רק בחופים מוכרזים ובשעות הפעילות של המצילים".
זאת הטביעה השנייה שמתרחשת בחופי נתניה תוך כיממה. אתמול (שבת) בבוקר טבע למוות גבר בן כ-80 בחוף העונות.
חובש בכיר במד"א אמיר רון סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב בסמוך לקו החוף כשהמצילים שמשו אותו מהמים מעניקים לו טיפול רפואי ראשוני. ביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל בסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

2 צפייה בגלריה
זירת האירוע בחוף עונות בנתניה
זירת האירוע בחוף עונות בנתניה
חוף העונות אתמול
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

קראו גם:

מתחילת עונת הרחצה עד היום אירעו שישה מקרי טביעה בחופי הרחצה בנתניה - ארבעה מקרים שבטובעים הוגדרו במצב קל, אחד נפטר ואחת עוברת כרגע החייאה.
ב-29.3.23 בן 70 טבע בחוף סירונית ופונה במצב קל לבית החולים לניאדו.
ב-7.4.23 גבר בן כ-30 ואישה בת כ-25 טבעו בחוף ארגמן וטופלו במקום במצב קל.
ב-7.4.23 נער בן 13 טבע בחוף פולג ופונה במצב קל ללניאדו.
ב-17.6.23 גבר בן כ-80 טבע בחוף סירונית ומותו נקבע במקום לאחר פעולות החייאה.
בעונת הרחצה אשתקד התרחשו 8 אירועי טביעה בנתניה - שבעה בחופי הרחצה, כאשר נקבע מותם של חמישה, אחד נפצע במצב קשה ואחד במצב קל. טביעה נוספת אירעה בבריכה פרטית עם פצוע במצב קל.