רק בני 16 ו-17: בעקבות חשיפת הסיפור הקשה במיינט נתניה, היום (ד') הגישה משטרת ישראל כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד ארבעה נערים שתקפו בנתניה אדם חסר ישע וגרמו לו לחבלות קשות.
(הצעיר מנסה לברוח מתוקפיו. צילום: משטרת ישראל)
קראו גם:
כתב האישום מייחס לנערים שני אירועים שבהם ללא כל סיבה ובמפגש אקראי בינם לבין הקורבן, בן 33, ביער אילנות, תקפו אותו באכזריות תוך שהם אף מתעדים במצלמות הטלפונים שלהם את האירוע.
1 צפייה בגלריה
הנערים רודפים אחר חסר הישע בנתניה
הנערים רודפים אחר חסר הישע בנתניה
הנערים רודפים אחר חסר הישע בנתניה
(צילום: משטרת ישראל)
החשודים היכו את הקורבן בבעיטות ובאמצעות כלים כבדים, תוך שהם גורמים לו לחבלות קשות בפניו (שיניים שבורות, שטפי דם) ובידיו (שבר).
שוטרי תחנת שדות איתרו את הנערים החשודים, תושבי נתניה בגילאים 16 ו-17 ובתאריך 10 במרץ עצרו אותם.
על אף שמדובר בנערים, בשל חומרת מעשי התקיפה הוחלט על השארתם של החשודים במעצר. ערעור שהגישו החשודים לבית המשפט, בגין הארכת מעצרם, נדחה ומעצרם הוארך מעת לעת.
"אני על הפנים, כל היום אני מתרוצצת איתו לרופאים, מפה לשם. בלילות אני לא נרדמת", מספרת למיינט נתניה אמו של הצעיר שהותקף, "זה חוסר אונים. למה הם לא באו נגדי, הנערים, והלכו דווקא נגד הבן שלי? אם הם היו באים נגדי, הייתי מראה להם מה זה. ואם בעלי היה מרגיש טוב, הוא היה מקפל אותם. הם הולכים נגד כזה מסכן, ועוד ארבעה עליו. נתנו לו מכות, ירקו לו בפנים. מה הוא עשה להם?"
יש בך הקלה אחרי שהוגשו נגדם כתבי אישום?
"טוב מאוד שהגישו נגדם כתבי אישום. היום זה הבן שלי, מחר זה מישהו אחר. הם בסוף עוד יכולים לרצוח מישהו. הם הולכים ליער אילנות, ומתגרים באנשים שם בלי סיבה. הבן שלי היה לבד, ובגלל זה תפסו אותו. מצד שני, אין לי הקלה לגבי כתבי האישום, מה זה נותן לי? זה יחזיר לבן שלי את הבריאות בחזרה? ולכמה שנים הם כבר יכולים להיכנס לכלא?"
אתמול הגישה משטרת ישראל חטיבת התביעות שלוחת מעצרים שרון מרכז לבית המשפט לנוער בנתניה, כתב אישום נגד החשודים בעבירות של חבלה חמורה, איומים ושיבוש מהלכי משפט. לכתב האישום צורפה בקשה למעצרם של החשודים עד תום ההליכים נגדם.
כל העדכונים - חדשות נתניה