משטרת ישראל עצרה לאחרונה ארבעה חשודים בחשד לתקיפת מ', צעיר בעל מוגבלות בן 33 מקריית השרון, שעל פי החשד הותקף על ידי בני נוער ביער אילנות לפני כשבועיים ללא כל סיבה או התגרות מצידו. כזכור, הפרשה המזעזעת פורסמה לראשונה ב-"ידיעות נתניה", כאשר אמו של הצעיר סיפרה על המקרה ואף הוסיפה כי זו לא הפעם הראשונה שהוא מותקף על ידי החשודים, שמכירים את מ'. לאחר שנעצרו ארבעה חשודים במקרה, מעצרם הוארך במספר ימים נוספים לבקשת המשטרה.
1 צפייה בגלריה
בעל המוגבלות
בעל המוגבלות
בעל המוגבלות
(צילום: פרטי)
במקביל, לאחר הפרסום על תקיפתו, חבר מועצת אבן יהודה, משו לוי, גייס כספים מהציבור לטובת טיפולו הרפואי של מ'. כזכור, מ' סבל מיד שבורה ומנזקים לשיניים בעקבות התקיפה. "הגשתי למשפחה כבר אלפי שקלים שגויסו למען מ'", אומר משו, "אנשים מדהימים נרתמו ותרמו. קראתי בפייסבוק לאנשים לתרום דרך ביט, וישירות אני מעביר את הכסף לאמא. תחילה חלק מהכסף הלך לטיפול הראשוני לרופא, ואחר כך, אחרי שהתקבלו פניות מצד רופאי שיניים שמוכנים לטפל בו בהתנדבות, שאר הכסף פשוט הלך לרווחת המשפחה".
קראו גם:
גם סגנית ומ"מ ראש העירייה שירי חגואל סיידון, שמתגוררת בשכונת קריית השרון, הגיעה לבקר את משפחתו של מ' ואף נרתמה לגיוס הכספים למענו."הלכתי לבקר את מ' ואת משפחתו, והוא סיפר לי על המקרה, הוא היה מאוד עצוב", אומרת חגואל סיידון.
עוד הוסיפה: "המקרה מזעזע. נורא קל שאומרים 'בואו נתייחס למישהו שונה מאיתנו', אבל כשזה מישהו באמת שונה, אנשים פחות סבלניים. בעקבות הפרסום שלי בפייסבוק, ובשיתוף היוזמה של משו, פנו אליי מספר רופאי שיניים, שהציעו לעשות למ' את כל הטיפול על חשבונם. אני מאוד מעריכה את ההתגייסות. הדבר היחיד שנשאר לנו כמשימה, זה לאתר למ' מקום עבודה, כי הוא צריך לפחות תעסוקה של שעתיים-שלוש ביום. אז יש לנו מספיק מעסיקים בעיר, ומי שרוצה לשלב את מ' במקום שהוא לא רחוק, אנחנו מאוד נשמח, כי הוא נמצא רוב היום לבד".