משטרת ישראל הגישה לאחרונה באמצעות שלוחת המעצרים כתב אישום כנגד תושב טירה לאחר שעל פי החשד, גנב רכב מחנייה פרטית בנתניה. על פי כתב האישום, הנאשם היה מעורב בגניבת הרכב, מרדף משטרתי במהלכו כמעט דרס שוטר, ובהתרסקות הרכב בתום המרדף.
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(צילום ארכיון: לירן תמרי)
על פי כתב האישום, האירוע התרחש בסוף חודש נובמבר, כאשר תושב שכונת קריית השרון, חנה את רכבו בחניית הבית שלו ברחוב דרך הפארק. באותו הלילה, נגנב הרכב מחניית הבית. למחרת, בשעת צהריים, אותר אותו הרכב, מסוג "מזדה", עומד ברמזור אדום בצומת כפר יונה, על כביש 57, כשהנאשם נוהג בו.
ברגע שהבחין בכך שוטר שהיה במקום, הוא זיהה את הרכב, וחסם את נסיעתו של הנאשם באמצעות ניידת המשטרה. הנאשם יצא מדלת הנהג, הבחין בשוטר יוצא מהניידת לעברו, ונכנס במהרה חזרה לרכב ונעל את הדלתות, תוך כדי שהשוטר צועק לו "עצור, משטרה!".
בתגובה לנעילת הדלתות, השוטר ניסה לשבור את חלונות הרכב ללא הצלחה, והנאשם החל בנסיעה וניסה לצאת מחסימתה של הניידת. הנאשם עלה על אי תנועה, וכמעט דרס את רגלו של השוטר, שזינק הצידה על מנת לא להיפגע מהרכב. שוטר אחר שהיה במקום, הבחין במתרחש, והחל בנסיעה אחר הנאשם.
קראו גם:
במהלך המרדף המשטרתי, הנאשם פנה לישוב חניאל, אך התרסק עם רכבו בתאונה עצמית. כתוצאה מכך, כריות האוויר של הרכב נפתחו והרכב ניזוק, בסכום של כ-75,895 שקלים, לרבות נזקי פחחות, מכונאות, חשמל, זגגות וצמיגים. בהמשך, נמלט הנאשם מן הרכב, אך נתפס לבסוף על ידי המשטרה.
כאמור, משטרת ישראל הגישה נגד הנאשם כתב אישום בגין עבירות של גניבת רכב, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו וחבלה במזיד ברכב.