מ', צעיר בן 33 עם מוגבלויות מקריית השרון, הותקף ביום שבת האחרון באזור יער אילנות הסמוך לכביש 4. לטענתו, הוא הותקף על ידי מספר בני נוער ללא כל סיבה או התגרות מצדו. כתוצאה מהתקיפה, הוא סובל משבר בידו ומשיניים שבורות. אמו של מ' הגישה תלונה במשטרה בעקבות המקרה.
1 צפייה בגלריה
בעל המוגבלות
בעל המוגבלות
בעל המוגבלות
(צילום: פרטי)
"היינו בשוק, זה היה בלי סיבה", אומרת אמו של מ', "סתם, באו ותקפו אותו. שברו לו יד, שיניים, בלי סיבה. זו פעם שנייה שתוקפים אותו. לא האמנתי שיעשו לו דבר כזה". "הם נתנו לי אגרוף, חזק", מוסיף מ', "אחר כך הם התחילו לצחוק עליי, אמרו לי מגיע לך, טוב מאוד, מגיע לך. הם הקיפו אותי מכל הכיוונים, הרביצו לי בלי סיבה".
קראו גם:
"הוא אוהב ללכת ברגל, הוא אוהב לשוטט והוא מגיע אליי למינימרקט שלי באבן יהודה", אומר משה לוי, חבר מועצה באבן יהודה ומכר של מ', "הוא הולך ברגל מקריית השרון לאבן יהודה, יושב קצת איתי. אפילו בימי שישי בערב הוא יושב איתנו לארוחה, הוא נשמה טהורה, לא מזיק לזבוב, אלה פשוט ילדים שניצלו את התמימות שלו. פתאום כשהוא בא אליי השבוע, אני רואה אותו פצוע, עם גבס ביד. שאלתי אותו מה קרה והוא סיפר לי, שהיו ילדים עם אופניים חשמליים ביער אילנות, שפשוט התקיפו אותו בלי סיבה. זה נורא. פשוט תקפו אותו סתם".
מהמשטרה נמסר: "הוגשה תלונה בתאריך 06.03. המשטרה פתחה בחקירה".
לעדכונים - חדשות נתניה