המתקשרת החיפאית ריקי קיטרו מספרת שחזתה את המלחמה. עדויות לכך נמצאות בפוסטים שהעלתה ברשתות החברתיות זמן קצר לפני ה-7 באוקטובר.
2 צפייה בגלריה
הריסות בכפר עזה. קיטרו בטיקטוק
הריסות בכפר עזה. קיטרו בטיקטוק
הריסות בכפר עזה וקיטרו בטיקטוק
(צילום: דנה קופל | טיקטוק)
קיטרו היא דמות מוכרת בארץ ומתקשרת כבר 35 שנה. "אני יכולה לדעת מי אתה לפי מבנה אישיות, לדעת מה שקרה בעבר ובעתיד", היא אומרת. הסרטונים שלה בטיקטוק מגיעים למאות אלפי צפיות. שם היא מדברת ישירות אל המצלמה ולא נעזרת בקלפים או עזרים ומפרטת את נבואותיה.



ב- 30.9, שבוע לפני הטבח, היא פרסמה סרטון בו אמרה: "אני כאן כדי להזהיר את כולם, הרבה מאוד אזהרות לגבי תקיפות, ותקיפות של מחבלים ופיגועים בכל רחבי הארץ, ניסיונות לפגוע ביהודים בכל רחבי העולם. אזהרות מסע בכל העולם. בארץ אזהרות להרבה מאוד תאונות קשות, שכחת ילדים, ניסיונות לפגוע בנו מסביב במקומות כמו ירדן, מצרים, לבנון תבער שוב, יש לנו אזהרות לגבי סוריה ואיראן. היו זהירים".
"כל מה שאמרתי קרה. אני מקבלת עשרות טלפונים מאימהות ומאחיות אם שמעתי משהו על החטופים", היא מבהירה. "עוד ביולי אמרתי שהולכים להיות פיגועים בכל העולם, וקיבלתי תגובות זועמות: 'אסור לך להגיד נבואות שחורות'. אומרים לי: 'מי את שתגידי כאלה דברים וגם בזמן מלחמה', אבל הם עוקבים אחריי חודשים ויודעים שאני מזהירה וגם מקשיבים".

2 צפייה בגלריה
מתקשרת ותיקה. קיטרו
מתקשרת ותיקה. קיטרו
ריקי קיטרו. "אני כאן כדי להזהיר את כולם"
(צילום: פרטי)

קראו גם:

מה הלאה?
"הצפי כרגע שהמלחמה תימשך עד תחילת ינואר ויהיו עליות וירידות. נכון לרגע זה, המשך תקיפות. בצפון אמרתי חד משמעית שיהיו דברים. ננצח את החמאס. הממשלה תיפול, כבר רואים את כל הבלגן, היא לא תמשיך איתנו וביבי ילך הביתה עם עסקת טיעון. בנוסף, כל החוקים החדשים שעשתה הממשלה השנה יתבטלו. תקום ממשלה חדשה, בנט יחזור לפוליטיקה ויצטרף ללפיד וראשי המחאה נגד ההפיכה המשפטית יהפכו להיות יועצים בממשלה".
בסרטון שהקליטה ביום ראשון האחרון היא אמרה: "הצפון לצערי ייפגע, יהיו טילים כבדים מאוד בתקופה הקרובה בכל הארץ בצפון ובדרום. יהיה ניסיון להבריח או להכניס לכאן בלוני שריפה, מזל"טים, וגם מטוס צה"ל ייפגע. חמאס ימוגר לא לחלוטין, יהרגו את מנהיגיו, ויהיו טילים גם בחיפה".