על רקע המלחמה בישראל והתלונות על מחסור במאבטחים חמושים במוסדות החינוך והציבור, ראש עיריית נתניה הוסיפה מאבטח חמוש לפמליה המקיפה אותה.
2 צפייה בגלריה
מרים פיירברג-איכר והמאבטח החדש
מרים פיירברג-איכר והמאבטח החדש
מרים פיירברג-איכר והמאבטח החדש
(צילום: פרטי)
צעד זה עורר שמועות ואף תהיות מצד מתחריה על כיסא ראש העירייה. מי שהחליט לברר את הנושא הוא לא אחר מאשר חבר המועצה והמועמד לראשות העירייה אבי סלמה שהגיש אתמול (שלישי) שאילתא למועצת העיר בנושא.
"אני לא מזלזל באבטחה שלקחה לעצמה פיירברג-איכר, אבל אנחנו צריכים לשאול את עצמנו איך אנחנו רוצים לחלק את משאבי הביטחון שלנו טוב יותר", טוען סלמה. "לראש העירייה יש כבר נהג חמוש ועוזר אישי חמוש ואני לא מבין מדוע צריך להגדיל את הפמליה המנופחת גם כך בעוד מאבטח חמוש. אנחנו לא בקווי העימות".

2 צפייה בגלריה
מרים פיירברג-איכר ואבי סלמה
מרים פיירברג-איכר ואבי סלמה
מרים פיירברג-איכר ואבי סלמה
(צילום: ריאן פרייס | פרטי)

בשאילתא שהגיש למועצה כתב סלמה שברצונו לדעת מדוע הוצמד לראש העירייה שומר ראש נוסף, מהם האיומים שאיתם מתמודדת ראש העירייה ואם בכלל יש עליה איומים קונקרטיים שבגינם היא החליטה לתגבר את האבטחה סביבה, מה העלות הכוללת ומי אישר את ההוצאה הזו.

קראו גם:

אבי סלמה הוסיף: "בעת הזאת כמעט שאין שמירה על ילדינו שהופקרו במוסדות החינוך עקב מחסור במאבטחים נושאי נשק וחוסר רצון של הנהלת העירייה להשקיע את הכספים הנדרשים בתחום זה, כך שבפועל התלמידים שלנו תלויים במזל ובנסים מכיוון שאין תוכנית אבטחה חמושה סביב מוסדות החינוך. האם ראוי שראש העירייה במקום לשמש דוגמא אישית ולדאוג להשקעה נכונה של כספי הציבור עוסקת באבטחה אישית עבורה וכן במה שנחזה כניסיון פוליטי זול שנועד להגדיל את הפמליה שלה? מבחינתי התשובה היא בוודאי שלא. נתניה צריכה מנהיגות שמחוברת למציאות ולצרכים של התושבים".
מעיריית נתניה נמסר: "הנושא עלה כשאילתא בישיבת המועצה והיא תידון שם".