מחזיקים ברכב מסוג קיה פיקנטו וגרים בפולג? כדאי שתשקיעו באמצעי נעילה נוספים. מכת גניבות כלי רכב נרשמה בשכונת פולג בנתניה, כשהרכב המעודף על הגנבים הוא קיה פיקנטו. כך לפי סעדון אמנון, ממקימי משמר השכונה פולג עיר ימים, שטוען כי תופעת גניבת כלי הרכב באזור הפכה למכה של ממש, וכי עיקר הגניבות בסופי שבוע.
לאור העלייה בגניבות והפריצות באזור, תוגברו הסיורים באמצעות משמר התושבים, פיקוח העירוני והשיטור, אולם לטענת התושבים הגרים במקום, ללא אכיפה מוגברת באמצעות מחסומים ומצלמות, לא יהיה ניתן לעצור את התופעה.
2 צפייה בגלריה
קיה פיקנטו
קיה פיקנטו
קיה פיקנטו. מועדפת על הגנבים
(צילום: shutterstock)
קראו גם:
ברבעון הראשון של שנת 2022 נגנבו בנתניה 251 כלי רכב, בהשוואה ל- 91 בלבד באותה תקופה אשתקד. כמו כן, מתוך 112 כלי רכב נגנבו חפצים - כמעט כפול ממספר המקרים ברבעון הראשון בשנת 2021.
2 צפייה בגלריה
עבירות הקשורות בכלי רכב בנתניה, רבעון ראשון של 2022 לעומת 2021
עבירות הקשורות בכלי רכב בנתניה, רבעון ראשון של 2022 לעומת 2021
עבירות הקשורות בכלי רכב בנתניה, רבעון ראשון של 2022 לעומת 2021
(מתוך נתוני משטרת ישראל)
"אנחנו כמשמר השכונה מפטרלים כל יום מהשעה שש עד עשר בלילה. כך גם הפיקוח והשיטור, כולל סמויים שגם מפטרלים עד השעות הקטנות של הלילה, אבל זה לא מספיק ולא מונע את הגניבות כי הגנבים מגיעים לפני החשיכה, חונים בשקט באיזה חניון ומחכים להזדמנות לגנוב. יש להם שלטים של כלי רכב, אפילו שלט אוניברסלי שפותח את המכוניות ללא בעיה. הם ממש מתוחכמים'', מספר סעדון שמציין כי מצד אחד כמות הפריצות ירדה ויש תפיסות של גנבים, אבל זה לא מספיק.
"בנוסף, ידוע לנו שהעדפה היא לרכב מסוג קיה פיקנטו, ולכן למי שיש את הרכב הזה, כדאי שיוסיף עוד אמצעי הגנה, כי זה הרכב המועדף על הגנבים''.
כל העדכונים - חדשות נתניה