מטח ביצים ויוגורט – כך קיבלו בשכונת עיר ימים בנתניה את פניהם של תלמידי שכבת ג' בבית הספר ממ"ד קרליבך. התלמידים שהגיעו ביום חמישי האחרון בבוקר לסיור לימודי בשכונה הופתעו מקבלת הפנים. התלמידים עשו הפסקה בגינת המשחקים ברחוב ישראל פוליאקוב 185 ולפתע מאחת הדירות בבניין הסמוך הושלכו ביצים ובקבוקוני יוגורט לעברם. בית הספר הגיש תלונה במשטרה בגין האירוע.

2 צפייה בגלריה
התלמידים שנפגעו ממטח הביצים והיוגורט
התלמידים שנפגעו ממטח הביצים והיוגורט
התלמידים שנפגעו ממטח הביצים והיוגורט
(צילום: פרטי)

בעקבות המקרה פרסמה אחת האמהות פוסט בפייסבוק ובו חשפה את אשר קרה. ''קומץ שכנים מרשה לעצמו לזרוק על הילדים ביצים ויוגורט על הראש, היום זה קרה במהלך סיור בשכונה, לפני שבועיים זה קרה במגרש בית הספר, בזמן בו הילדים הופיעו בטקס. זאת לא הפעם הראשונה וכנראה לא האחרונה. גם אם מדובר במעשה קונדס, נצפה מוועדי הבניינים לקחת אחריות ולבדוק את הנושא מקרוב".
"זהו חוסר סבלנות שלא מתקבל על הדעת", מבהירה אם לתלמידים בבית הספר. ''הילדים נבהלו מהמקרה. זה מעליב שזורקים עליך ביצים ולכלוך, לא משנה באיזו סיטואציה. חלק מהילדים פרצו בבכי''.

2 צפייה בגלריה
מתקן בגן המשחקים שנפגע מהביצים
מתקן בגן המשחקים שנפגע מהביצים
מתקן בגן המשחקים שנפגע מהביצים
(צילום: פרטי)

עו"ד ד"ר ניסן שריפי, מייסדו של בית הספר ויועץ משפטי להנהגת הורי קרליבך, אמר: "ידיהם של האוטואנטישמים שהשליכו ביצים וקופסאות על ראשיהם של ילדי קרליבך יכבלו בקרוב מאוד באזיקים. ארדוף את הנבלות הללו עד חורמה. אף אחד לא יפגע בילדי ישראל בכלל ובילדי קרליבך בפרט, הללו כולם כבניי הם". הוא הוסיף: "בעניין הטיפול הכושל של משטרת נתניה בתלונה בגין התקיפה, וכהרגלה - סגרה את התיק בסמוך לפתיחתו, הרי שהעניין יועלה מעלה מעלה, והעניין ייחקר כנדרש. גם משרדי יחקור במקביל מי הם הנבלות שהשליכו חפצים לעבר ילדים בני שמונה, ונרדוף אותם עד יומם האחרון".

קראו גם:

ממשטרת ישראל נמסר: "הוגשה תלונה. התיק נסגר מאחר ולא הצליחו לאתר את הזורק".
מעיריית נתניה נמסר: "אנו רואים בחומרה רבה את המעשה המכוער ומגנים כל מעשה של אלימות מכל סוג שהוא. מנהלת בית הספר הגישה תלונה במשטרה והנושא נבדק. במקביל נתבקש קב"ט מוסדות החינוך בעירייה לתגבר את השמירה סביב בית הספר גם כאשר מדובר בפעילות חוץ של התלמידים, כדי שמעשים כאלה לא יישנו. דוחות יינתנו לכל מי שייתפס".