לזמר סטפן לגר שהגיע ביום שישי להופיע במועדון הנוער העירוני "רוביז 1929" בנתניה חיכתה הפתעה לא כל כך נעימה – אולם כמעט ריק ובו עשרות ילדים ובני נוער בלבד.
2 צפייה בגלריה
סטפן לגר בהופעה ברוביז
סטפן לגר בהופעה ברוביז
סטפן לגר בהופעה ברוביז
(צילום: ניילה טרוגסברגר)
נזכיר כי הרוביז נפתח בקול תרועה רמה לפני כחמישה חודשים עם הבשורה שהוא יהיה פעיל גם בימי שישי ושבת, יספק מקום בילוי לצעירים ויעיר את חיי הלילה בעיר. נקבעו חמישה אירועים באולם והציפיות שההופעות יצליחו היו גבוהות. בפועל ההופעה הראשונה שהתקיימה במקום היתה זו של הכוכב סטפן, שלדברי הקהל היתה מעולה אך לא זכתה לקהל רב שיצבא על הדלתות. הקהל הופתע גם הוא שכן למרות מחירה המסובסד של ההופעה - 30 שקל, עדיין לא הגיעו הרבה אנשים. חלק מהאנשים שהגיעו להופעה הניחו כי הסיבה לכך היתה שהרבה אנשים לא ידעו על קיום ההופעה בשל חשיפה מעטה ופרסום חסר.

הופעה של סטפן לגר ברוביז בנתניה
(צילום: ניילה טרוגסברגר)

''היו אולי 50 איש באולם'', חושפת ניילה טרוגסברגר שלקחה את בתה להופעה של סטפן ואף צילמה תמונות של האולם הריק. ''היתה הופעה טובה. מצוינת ממש'', היא מבהירה, ''חבל שלא היו הרבה אנשים כי סטפן נתן את כל כולו והופיע כאילו הוא מול אלפי צופים''. ניילה פרסמה פוסט בפייסבוק מיד אחרי ההופעה ובו ציינה כי לנוכח המספר המועט של הצופים שהגיעו להופעה, הם נהנו מהופעה בחינם. ''החזירו לנו את הכסף. היה ממש מגניב וחבל שלא באו אנשים''.
הפוסט של ניילה עורר מהומה ועשרות תושבים זעמו על כך שהם לא ידעו על קיומה של ההופעה או מחירה המזמין. "חבל שלא אמרו שזו הופעה שפתוחה לכולם", כתבו אנשים בתגובה לפוסט שפרסמה ניילה. רבים הגיבו שזה עצוב שמופע של אמן שהצעירים כל כך אוהבים נכשל כך. אחד ההורים אמר: ''הכל היה נכון. השעה, המחיר אז למה לא להודיע לתושבים? לא ברור לי איפה פרסמו את זה? בבתי ספר דרך ועדי הורים? איפה?''

2 צפייה בגלריה
סטפן לגר בהופעה ברוביז
סטפן לגר בהופעה ברוביז
סטפן לגר בהופעה ברוביז
(צילום: ניילה טרוגסברגר)

הורים נוספים טענו שחבל שלא עדכנו שההופעות ברוביז פתוחות לכולם. ''חשבתי שהרוביז זה רק לילדים ונוער, אם הייתי יודעת שהמקום פתוח לכולם, היינו באים עם הילדים''. אמא אחרת סיפרה שהיא נחשפה לפרסום רק באותו היום. ''ברור שהיינו מגיעים אם היינו יודעים שיש הופעה של סטפן בנתניה במחיר כזה זול. חיכינו כל כך הרבה למקום שיהיה פתוח בשבת, אז הנה כשזה קורה לא מפרסמים, למה?''

קראו גם:

מעיריית נתניה נמסר: "עיריית נתניה עושה כל מאמץ כדי להטמיע בקרב הקהלים השונים את הפעילויות הנפלאות המתקיימות ברוביז. כל האירועים לרבות המופע המדובר מפורסמים בכל כלי תקשורת אפשרי, לרבות האתר העירוני והפייסבוק העירוני, אולם לצערנו במקרה זה לא היתה היענות מקסימלית, למרות שמדובר באמן מוכר וידוע כמו סטפן. רוביז הינו מקום חדש אשר צובר תהודה אט אט כפי שקורה בדרך כלל עם מקומות חדשים. כמו כן, הרוביז פועל גם בימי שישי, יום בו אין בדרך כלל פעילות עירונית ונדרש זמן להכניסו לשגרה".