במשך כ-20 שנה סבלה תושבת נתניה מאלימות קשה מצד בעלה, אך לא התלוננה על כך. רק לאחרונה, לפני כשלושה שבועות, לאחר שבנה, חייל בן 21, שוחח עם שוטר על כך שהוא חושש לשלומה והגיע עמה לתחנת המשטרה בנתניה העניין נחשף. לפני כשבועיים הוגש כתב אישום נגדו בגין ריבוי עבירות של תקיפת בת זוגו, גרימת חבלה, איומים ונזק לרכוש. בנוסף לכתב האישום הוגשה גם בקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים.
2 צפייה בגלריה
המחשה
המחשה
הגיעה בסוף להתלונן במשטרה
(צילום המחשה: יאיר שגיא)
בבקשה למעצר עד לתום ההליכים צוין כי לפני כשלושה שבועות (ב-24.2) בשעה 15:50 התפתח ויכוח סוער בין האישה לבעלה במקום עבודתם, במעדניה באחד הקניונים בנתניה. הנאשם הניף בקבוק יין שמצא בעסק לעבר אשתו. לאחר שנפלו חמישה בקבוקים יין ונשברו, הוא הניח את הבקבוק והרים את אחד השברים. עובדי החנות שהבחינו בנעשה הרחיקו את הנאשם מאשתו הבוכייה תוך שהם מוציאים מידיו את השבר. בנה החייל, שאינו הבן הביולוגי של הנאשם, העיד כי לאחר המקרה בעלה עזב את העסק לבד והגיע לביתו.
לדבריו, לאחר שאמו הגיעה הביתה בסביבות השעה 17:00, הנאשם והיא החלו לריב והנאשם הכה אותה בפניה, בגבה ובבטנה. אמו יצאה מהבית, פגשה באב של חברתו של הבן שהציע להסיע אותה לביתו, שם תוכל להירגע. היא נענתה להצעתו ונמלטה עם בנה לבית של חברתו. הבעל ששמע על כך התעצבן, דרש שתחזור הביתה וכאשר סירבה הוא הגיע למקום, תקף את בעל הבית באגרוף לפניו ושבר את משקפיו. השכנים העידו כי הנאשם איים על אשתו שיהרוג אותה וגם את בעל הבית: "אני אהרוג אותך, אני אחזור אהרוג אותך ואני אהרוג גם אותה". לאחר מכן הנאשם לקח את אשתו בכוח לביתם.

2 צפייה בגלריה
היכה את אשתו במשך שנים
היכה את אשתו במשך שנים
היכה את אשתו במשך שנים
(צילום המחשה: Shutterstock)

לאחר האירוע הוזעקו שוטרים לביתה של האישה בעקבות בנה שהביע דאגה לשלום אמו. השוטרים ניסו לתחקר אותה לפשר סימני החבלה על פניה, ובתגובה היא אמרה כי אינה רוצה לדבר ולא להתלונן והוסיפה: "אין משהו שאיפור לא יכול להסתיר". גם כאשר הגיעה עם בנה לתחנת המשטרה ביקשה מקצינת החקירות שתציין כי החבלה שעל פניה נגרמה לאחר שפתחה ארון. בסופו של דבר, לאחר שבנה החייל שכנע אותה, האישה הודתה כי בעלה מכה אותה ואת ילדיה והגישה נגדו תלונה במשטרה. כאמור, בשבוע שעבר הוגש נגדו כתב אישום.

קראו גם:

בנוסף לעדותה של האישה, העיד גם בנה על מסכת ההתעללות רבת שנים שעברה אמו מידיו של אביו החורג שמגדל אותו מגיל שלוש והופנתה לא פעם כלפיו. הבן מספר כי האירוע האחרון אינו חד-פעמי וכי ''מדובר באירועים רבים יום-יומיים בהם הנאשם הכה את אמי באכזריות ובלי רחמים, כשהיא שוכבת על הרצפה ובוכה''. לעדויות אלה מצטרפות עדויות של האב של החברה, אשתו, השמרטפית של ילדי הזוג, חברה של האישה ושכנים וכן סרטוני מצלמות האבטחה במעדניה שתיעדו את אירוע התקיפה.
למרות החומרים הרבים שעומדים נגד הנאשם, הוא הכחיש באופן גורף את כל העבירות המיוחסות לו עד לרגע שבו הוצגה לפניו תמונה של אשתו חבולה, על כך הודה ואמר שזה קרה 'לא בכוונה'''.