הפדרציה הישראלית לתקליטים וקלטות הגישה לאחרונה תביעה בסכום של 130 אלף שקלים, כנגד מסעדת בשרים ברחוב ויצמן בנתניה, לאחר שלטענתה זו השמיעה מוזיקה ללא קבלת הרשאה כדין ותשלום דמי רישיון לפדרציה, המשמשת כתאגיד לניהול משותף ואכיפה של זכויות יוצרים.
2 צפייה בגלריה
קארדי בי
קארדי בי
קארדי בי
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
קראו גם:
אחד מתפקידי הפדרציה, הוא לנהל ולאכוף את זכויות ההשמעה והביצוע הפומבי של חברות תקליטים מובילות בישראל ובעולם, ולהעניק הרשאה לבתי עסק להשמיע מוזיקה בתמורה לתשלום. לטענת הפדרציה, מסעדת הבשרים בנתניה השמיעה במשך זמן רב מוזיקה מוקלטת שלפדרציה הזכויות בה, ללא קבלת הרשאה מאת הפדרציה או בעלי זכויות היוצרים בהקלטות. הפדרציה, לטענתה, פנתה פעמים רבות למסעדה על מנת שתסדיר הרשאה לשימוש כדין, אך זו סירבה. הפדרציה בתגובה, שלחה סוכנת מטעמה, שבאופן חשאי הקליטה שירים שנוגנו במסעדה - 13 סך הכל, שירים שבגין השמעתם דורשת פיצויים בסך 130 אלף שקלים.
2 צפייה בגלריה
ברונו מארס
ברונו מארס
ברונו מארס
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
אז אילו שירים עלולים לעלות למסעדה סכום עתק של עשרות אלפי שקלים? לדברי הפדרציה, מדובר ב-13 השירים הבאים: Just The Way You Are של ברונו מארס, Please Me של קארדי בי, Giant של Calvin Harris ו-Rag'n'Bone Man, השיר Love Yourself של ג'סטין ביבר, Good As Hell של ליזו, Here With Me של מרשמלו, Memories של מארון 5, Finesse של ברונו מארס וקארדי בי, Look At Her Now של סלינה גומז, Twist In My Sobriety של טניטה טיקרם, Born In The USA של ספרינגסטין, היא לא יודעת מה עובר עליי של שלמה ארצי ו-Watermelon Sugar של הארי סטיילס.
תגובה מטעם המסעדה תובא כשתתקבל.
כל העדכונים - חדשות נתניה