מספר אירועים חריגים נרשמו בסוף השבוע האחרון, על פי דוח מינהל האכיפה האחרון, שכולל את שלל האירועים המערבים את הפיקוח העירוני ואת כוחות האכיפה בנתניה שהתרחשו בסוף השבוע האחרון.
על פי הדוח, ניתנו בסוף השבוע האחרון 272 דוחות חניה, שש דוחות נרשמו לכלי רכב חשמליים דו גלגליים במסגרת מבצע אכיפה ושני דוחות נרשמו לעסקים שלא הקפידו על הנחיות משרד הבריאות לנגיף הקורונה. מלבד זאת, חמש דוחות נכתבו על פסולת ביתית, חמש דוחות להשלכת פסולת בניין, דוח עשיית צרכים ברחוב ו-9 דוחות בגין הפרת הסדר.
1 צפייה בגלריה
פקח
פקח
סופ"ש עמוס באירועים
(המחשה: גיל נחושתן)
לצד אכיפה מוגברת של כוחות הפיקוח בחוף, נרשמו מספר אירועים חריגים בחופי העיר. באירוע הראשון, נתפסו שני חשודים בהטרדה מינית, לאחר שהתקבלו תלונות על ידי עוברות אורח במקום.
קראו גם >>
באירוע השני, כוחות האכיפה סייעו בתפיסת חשוד בגניבת תיק ומכשיר סלולרי. באירוע השלישי, החמור ביותר, הותקף אחד הפקחים על ידי שוהה בלתי חוקי שהגיע לחוף, שאף ניסה לחטוף את נשקו. בעקבות כך, כוחות משטרה הגיעו למקום, עצרו את החשוד ולקחו אותו לחקירה. על פי דוח הפיקוח, בשל עברו של החשוד בעבירות ביטחוניות, הייתה מעורבות של השב"כ בתקרית.
"לצערי הרב, קיבלנו הרבה מאוד תלונות על התנהלות והתנהגות לא נאותה של חלק מאוד קטן של המבקרים בחופים", אומר אפרים בולמש, מחזיק תיק הפיקוח והביטחון. "היו מעטים שהעכירו את האווירה והשאירו לכלוך רב בחוף, אך זו הבעיה השולית. הבעיה העיקרית היא חוסר ההיענות של אותם אנשים להישמע להוראות הפיקוח, מה שהביא ללא מעט עימותים.
"היו מספר תלונות על הטרדות, אלימות והתנהגות לא נאותה. וכמובן, הייתה רחצה בניגוד להוראות שהיו במקום. אלפים נכנסו למים כשתחנות הרחצה היו סגורות, ולא הקשיבו לפקחים שניסו לשכנע אותם להימנע מכך כדי שלא לטבוע, דבר הזוי לחלוטין.
"הדבר הגיע לקיצוניות כאשר בחלק מהמקרים דברים הגיעו לידי אלימות ופגיעה פיזית בפקחים עצמם. גם המנהל על הפיקוח בחוף, נחבל על ידי אחד המבקרים שלא פחות ולא יותר, היה שוהה בלתי חוקי. המשטרה הגיעה לבדוק מי זה ומה זה, ומסתבר שאותו אדם בעל עבר ביטחוני לא פשוט. זה הזוי לחלוטין שאדם כזה נכנס לעיר".
לכל העדכונים - חדשות נתניה