גבר דתי החליט לבטל ברגע האחרון את החתונה עם בחירת ליבו, כשגילה כי אשתו לעתיד הייתה נשואה בעבר, למרות שאמרה לו שהיא רווקה.
2 צפייה בגלריה
דרש מהארוסה להחזיר את המתנות
דרש מהארוסה להחזיר את המתנות
דרש מהארוסה להחזיר את המתנות
(צילום המחשה: shutterstock)
את מה שעוללו לו בני משפחתה בעקבות הביטול הוא לא ישכח זמן רב.
הכל החל כשהשניים הגיעו להירשם לנישואין, והחתן המיועד גילה כי ארוסתו גרושה. כששאל אותה מדוע הסתירה ממנו פרט כה חשוב, היא השיבה כי מדובר בנישואי בוסר כשהייתה בת 18.
לדבריה, בעלה דאז והיא התגרשו אחרי שלושה חודשים, ולכן זה לא נחשב. כמו כן, הסבירה, היא לא מגיעה לנישואיה החדשים עם "חבילה" בדמות ילדים.
קראו גם:
"אני נשבעת לך שאפילו לא קיימתי איתו יחסי מין כיוון שהוא אימפוטנט", הוסיפה. "נשארתי בתולה לאורך כל השנים ושמרתי את עצמי לחתונה איתך".
האיש שהוכה בתדהמה מהגילוי סירב להשתכנע והודיע לה ולבני משפחתה כי החתונה מבוטלת.
הוא הוסיף ואמר כי לא רק שהכל מבוטל אלא שהוא דורש החזר כספי בגין כל ההוצאות ששילם עליה, לרבות סט תכשיטים יקר שהעניק לה במסיבת האירוסין הכולל עגילי יהלומים, שרשרת זהב עם תליון מיהלום וטבעת אירוסין עם יהלום לב גדול.
בנוסף, הוא דרש שתחזיר לו את הרכב היוקרתי שרכש עבורה.
2 צפייה בגלריה
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
(צילום: יח"צ)
האישה הבהירה לו כי מה שהוא נתן לה שייך לה, וכי מתנות לא מחזירים. לדבריה, אותן מתנות אינן מהוות אפילו אחוז אחד ממה שהוא יצטרך לשלם לה כפיצוי אחרי מה שעולל לה עם הודעת הביטול.
בינתיים, משפחות הצדדים החלו לריב אלה עם אלה, וזמן קצר אחרי הוא הופתע לקבל שיחת טלפון מהמשטרה שדיווחה לו כי מכונית המרצדס שלו נמצאה שרופה.
לדברי האיש, מאותו הרגע הוא היה נתון לסיוט הולך וגובר.
"יום אחרי הודעת המשטרה הגיע למקום עבודתי שליח עם מעטפה אישית עבורי", הוא סיפר. "כשפתחתי אותה הזדעזעתי לגלות קליע של אקדח. הבנתי מיד את הרמז העבה והגשתי תלונה במשטרה על איומים ועל שריפת הרכב".
לטענתו, לא חלפו ימים בודדים ולמקום עבודתו הגיעו במפתיע אביה ושני אחיה של ארוסתו לשעבר ובפיהם הדרישה הבאה: "או שתקבע תאריך חדש לחתונה או שתעביר לנו חצי מיליון שקל כפיצוי. אם לא, נעשה לך בושות בכל מקום שבו תהיה".
האיש שב למשטרה והגיש תלונה נוספת. למזלו, מקום עבודתו מרושת במצלמות אבטחה ותלונתו נמצאה אמינה.
בשלב זה הוא פנה אליי ולעו"ד אסתר שלום כדי שנסייע לו להרחיק מחייו את האישה ובני משפחתה.
ואכן, בית המשפט הורה על מתן צו למניעת הטרדה מאיימת, ומאותו רגע הוא זכה לשקט ולשלווה.