אירוע חריג במזרח העיר: תושב שכונת נאות גנים (ותיקים), החליט להתקין על דעת עצמו פסי האטה ברחוב סירקין, זאת לאחר שלטענת העירייה, ועדת התנועה העירונית דחתה את בקשתו בנושא. התושב התקין על דעת עצמו שני פסי האטה בכביש, אחד אחרי השני, ללא כל אישור מהעירייה. היוזמה, לא התקבלה באופן חיובי בקרב כלל התושבים באזור.
1 צפייה בגלריה
פס ההאטה המאולתר
פס ההאטה המאולתר
פס ההאטה המאולתר
(צילום: פרטי)
קראו גם:
"זה נראה שכל אחד עושה מה שבא לו", אומר תושב השכונה, "יש ברחוב הזה תנועה די גבוהה בגלל שיש גן ילדים בסמוך לשם. הורים מספרים לי שהם פתאום לא הבינו מאיפה פסי ההאטה צצו להם. בדרך כלל כשיש פסי האטה אז יש תמרור. בגלל שזה לא חוקי, אז אין תמרור. פשוט מערב פרוע".
תושבים פנו לעירייה כדי להסיר את פסי ההאטה?
"כשתושבים פנו לעירייה, אמרו להם שזה בטיפול על ידי מחלקת הנדסה. התקשרתי למחלקת הנדסה, הם אמרו לי שזה בטיפול. אין תמרור, אין התראה לפני הפסים. לא יודעים מה הסטטוס. למה לוקח כל כך הרבה זמן להוריד את הפסים? זה כולה ארבעה ברגים, בשביל מה יש פיקוח?"
מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "ועדת התנועה דחתה בעבר את הבקשה בשל מבנה הרחוב. התושב ביצע את פס ההאטה על דעת עצמו ובניגוד להחלטת הוועדה והנושא ייאכף. הובהר לפונה כי פס ההאטה אינו תיקני ועליו לפרק אותו. כמו כן, הוסבר, כי מקודמת תכנית לשדרוג הרחובות והנושא ייבחן שוב".
כל העדכונים - חדשות נתניה