שש שנים עברו מאז שהעבריין הנתנייתי ריקו שירזי נכנס לכלא על עבירות סיוע בחיסולו של העבריין גיא יחזקאל, הלבנת הון של 14 מיליון שקל והוצאת חשבוניות פיקטיביות יחד עם אחרים, בסך של 25 מיליון ועוד. בשל היותו מוגדר כעבריין כנופיה, הוא מרצה את מאסרו באגפי ההפרדה של שב"ס.
1 צפייה בגלריה
שירזי והתאים באגף ההפרדה ברימונים. מתנגד למעבר
שירזי והתאים באגף ההפרדה ברימונים. מתנגד למעבר
שירזי והתאים באגף ההפרדה ברימונים. מתנגד למעבר
(צילומים: שאול גולן ורענן בן צור)
קראו גם:
על פי פקודת בתי הסוהר, אסיר הפרדה מועבר כל חצי שנה מכלא אחד לאחר. זאת מהחשש שביכולתו להקים קשר לפגיעה בעבריינים אף מתוך מקום כליאתו, מה גם שנשקפת סכנה לחייו מצידם של עבריינים אחרים אם הוא ישהה לאורך זמן באותו כלא.
בימים אלה, הודיעו סוהרי כלא 'רימונים' הסמוך לתל-מונד לשירזי, כי עליו לארוז את הציוד שלו בשל העברתו לכלא 'איילון' שברמלה. אלא שירזי מתנגד לכך וטוען כי תנאי הכליאה באיילון לא תואמים למצב בריאותו. "מצבי הרפואי מחייב שהות במרחב ממוזג", טוען שירזי, "אגף ממוזג עם סירקולציית אוויר משמעותית. ואילו האגף באיילון, אינו תואם את צרכי".
"למקום כליאתו של שירזי ישנה השפעה ישירה על כלל מערך ההפרדה", מסבירים בשב"ס. "אין כל מניעה מהעברת שירזי לכלא איילון. מדובר באגף מאוורר. מזגנים קיימים לכל אורך מסדרון האגף, כאשר מיזוג המסדרון משפיע על התאים עצמם".
שירזי, שלפני חודש חגג את יום הולדתו ה- 59, נכנס לכלא לפני שש שנים (מאי 2015), לריצוי עונש של 11 שנים, והוא צפוי להשתחרר רק במחצית שנת 2025. כזכור, שנה בדיוק לאחר שנעצר ונכלא, חוסל במאי 2016 שי, בנו בכורו. זאת על רקע סכסוך עברייני.
כל העדכונים - חדשות נתניה