כתב אישום חמור בן חמש סעיפים הוגש בימים האחרונים נגד תושב האזור שביצע בבתו בת ה-16 מעשי אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים שלא בהסכמתה במשך מספר שנים, בין היתר בזמן השבעה על מות אביה של אשתו.
1 צפייה בגלריה
פגע בנערה בת 13 ברחוב
פגע בנערה בת 13 ברחוב
מעשים חמורים ומזעזעים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
כתב האישום חושף פרטים מזעזעים על מעשי האב שנמצא בסוף שנות השלושים של חייו, החל מספטמבר 2016, אז הייתה בתו בת 12 בלבד ועד לסוף חודש יוני האחרון. על פי הנטען בכתב האישום, פעמים רבות ואפילו מספר פעמים ביום, בשעות הבוקר לאחר שכל בני המשפחה היו עוזבים את הבית, או בשעות הלילה לאחר שבני המשפחה ישנו, נכנס האב לחדר שבו ישנה ביתו בזמן שהיא שוכבת במיטתה וביצע בה את זממו.
במקרים אחרים הורה לבתו להתלוות אליו למיטה שבחדרו ובפעמים שלא נענתה לבקשתו, נשא אותה בידיו לחדרו או משך אותה בידיה בכוח, השכיב אותה על המיטה, סגר את דלת חדר השינה אחריו והחל במעשיו.
באחד המקרים, בזמן השבעה כל מות חמיו, בזמן שאשתו נותרה לישון בבית האבלים, הורה האב לביתו להתלוות אליו לחדר השינה, הפשיט אותה וביצע בה את זממו תוך שהוא אומר לה כי מעשיו "מותרים על פי ההלכה".
לאחר המעשה האחרון שאירע בסוף החודש החולף, הוא נעצר על ידי המשטרה ולאחרונה התבקש בית המשפט להורות על מעצרו עד לתום ההליכים. כאמור, הפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום חמור בגין אינוס בידי בן משפחה, מעשה מגונה בבת משפחה ומעשה סדום בבת משפחה.