בית משפט השלום בנתניה פסק לאחרונה, כי על בכיר במערך הכיבוי והצלה של נתניה, לפצות תושב נתניה ב-7,000 שקלים, לאחר שתקף אותו ושבר את הרחפן שהפעיל, כי חשד שצילם את בתו הקטינה בעירום.
1 צפייה בגלריה
רחפן
רחפן
תיק ההצצה נסגר
(shutterstock)
המקרה אירע בחודש אוקטובר בשנת 2017, אז הטיס התובע רחפן בסמוך למלון "ווסט לגון". לטענת התובע, ניגע אליו קצין הכבאות עם בני משפחה וחברים, חטף ממנו את השלט לרחפן המחובר לטלפון הנייד שלו, וטען כי הוא צילם את בתו הקטינה בעירום.
קראו גם >>
הקצין טען כי הוא נפש עם משפחתו בחדר בקומה ה-11 בבית המלון הסמוך, כאשר בתו הקטינה, שהייתה בת 13 וחצי בזמן האירוע, נכנסה להחליף בגדים בחדר האמבטיה בחדר המלון.
לאחר שהורידה את בגדיה, הבחינה לטענתה ברחפן הנמצא פחות ממטר מחלון חדר האמבטיה, שעה שהמצלמה מופנית ישירות אליה. לטענת הקצין, לאחר ששמע את בתו צועקת והבחין ברחפן, מיהר לצאת כדי לאתר את האדם העומד מאחורי הפעלתו, זאת כדי למחוק תיעוד אינטימי של בתו ולמנוע פגיעה בפרטיותה. לדבריו, רצה להשמיד כל ראיה לצילומי בתו, ולכן גרם נזק לרחפן.
האירוע לא הסתיים שם. לטענת התובע, הקצין דחף אותו, איים עליו "כי ירצח אותו" וירק עליו - אך את טענות לא הצליח להוכיח התובע בבית המשפט. הקצין מנגד, לאחר האירוע, הגיש תלונה במשטרה כנגד התובע כי צילם את בתו בעירום - תלונה שנסגרה בסופו של דבר באין עבירה פלילית. בהסדר מותנה בין הצדדים שקדם למשפט וללא קשר לפסק הדין, פיצה הקצין את התובע ב-1,500 שקלים על הנזק שנגרם לרחפן.
כאמור, בית המשפט פסק כי על הקצין לפצות את התובע ב-4,000 שקלים נוספים בשל הנזק שנגרם לרחפן, וב-3,000 שקלים נוספים בגין תקיפתו של התובע וההתנהלות כלפיו.
לכל העדכונים - חדשות נתניה