טוטו, הכלב הצעיר שתועד לפני מספר חודשים כשהוא סופג מכות מהבעלים שלו בדירתו בנתניה, מצא לאחרונה בית חם ונלקח לאימוץ. בחודש ספטמבר האחרון תיעד תושב העיר את שכנו, כשהוא מכה את כלבו ומתעלל בו. למקום הוזעקו המשטרה והשירות הווטרינרי, שלקחו את הכלב מהבעלים אל הכלביה העירונית, כאשר הבעלים נעצר ונכלא. לשוטרים סיפר הבעלים, גבר בן 43, כי הכה את הכלב לאחר ש"אכל נעליים של 900 שקל".
1 צפייה בגלריה
טוטו הכלב
טוטו הכלב
טוטו הכלב
(צילום: עמותת נתניה והרצליה אוהבות חיות)
"טוטו הגיע אלינו לפני כמה חודשים, אחרי שהשכנים של הבעלים שלו צילמו את הבעלים מכה אותו", סיפר ד"ר שי מלמן, הווטרינר העירוני, "לקחנו את הכלב, הכנסנו אותו לכלביה, ובמקביל התנהל דיון משפטי מול אותו הבעלים. בסוף הדיון הוחלט שהוא לא יכול להחזיק בכלב שלושה חודשים. אנחנו פנינו לבית המשפט, וביקשנו להוציא את הכלב לאימוץ. לא הגיוני שהכלב יחזור לאותו בעלים מתעלל. ביקשתי שהכלב לא יחזור לבעלים, ועשינו ככל שביכולתנו כדי שזה לא יקרה.
קראו גם:
"לאחר החלטת בית המשפט, הכלב אכן הוצע לאימוץ, והוא לא שהה פה הרבה זמן. הגיעה משפחה מקסימה, ואימצה אותו. הכלב הוא כלב צעיר, מעורב. אני לא יכול להגיד שהיתה לו איזושהי טראומה שראינו שהייתה בולטת לעין בעקבות ההתעללות, והוא דווקא כלב מאוד חביב וחברותי. אני שמח שלסיפור יש סוף טוב".
(התיעוד של השכן לפני שלושה חודשים. צילום: באדיבות התושבים)
לעדכונים - חדשות נתניה