התעללות קשה בכלב בנתניה: תושב העיר תועד אמש (שלישי) על ידי שכנו כשהוא מכה את כלבו בשעת לילה מאוחרת.
"מהדירה בקעו קללות ויללות קיצוניות, יותר מבדרך כלל", מספר השכן שתיעד את המקרה, "הם גרים קומה מעליי. עליתי עם אשתי, החשוד מתגורר יחד עם בעל הדירה. בסרטון שומעים מעבר לדלת רעש שנשמע כמו הצלפות בכלב ויללות שלו".
(צילום באדיבות תושבים)
ראו גם >>>
"לאחר שתיעדנו את המקרה, חשבנו שאם נפנה במיידי לרשויות העניין יטופל במיידי", ממשיך השכן, "חזרנו הביתה ומיד התקשרתי למשטרה, והשוטרת טענה שיש כבר אירוע פתוח וזה בטיפול. במקביל התקשרתי למוקד העירוני על מנת שיוציאו פקח וטרינרי בדחיפות, ושם טענו לא מוציאים עד שלא תגיע ניידת למקום".
כעבור 45 דקות לערך התקשר השכן לזרז את השוטרים. "חששתי שהכלב כבר לא בחיים כי הוא השתתק", מספר השכן, "כאשר הגיעה ניידת, ירדתי אליהם על מנת להסביר להם מה קרה ולהראות להם את הסרטון שברשותי. אליי הצטרפו באופן לא מתוכנן שכנים עם תיעודים נוספים".
השוטר והפקח, לדברי השכן, "לא היו מעוניין לראות את הסרטונים, ומסרו שזה יעבור לטיפול של המחלקה הוטרינרית בבוקר".
בשלב הבא, פירסם השכן את הסרטונים בפייסבוק, זכה ליותר מאלף שיתופים ותגובות - וזה כבר עשה את העבודה. "בארבע לפנות בוקר הגיעו שני צוותי ופקח וטרינרי ולקחו את הכלב שספג מכות. בזמן שבעל הדירה והחשוד שהכה נשארים בדירה עם כלבה נוספת שאותה לא ראו לנכון לקחת מהדירה".
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "עם הגעת השוטרים למקום נרשם דו"ח ע"י הרשות העירונית ע"ס 730 ש"ח בשל היות הכלב ללא שבב. השוטרים זימנו למקום את הווטרינר העירוני והכלב נלקח מהדירה עוד בליל האירוע. בעל הכלבים זומן לחקירה בתחנת המשטרה והוא נעצר ונכלא, והכלב הנוסף שהיה בדירה נלקח אף הוא. משטרת ישראל רואה בחומרה עבירות נגד בעלי חיים ותמשיך לפעול בנחישות נגד המבצעים".
לכל העדכונים - חדשות נתניה