דף הפייסבוק הרשמי של עיריית נתניה הפך ביממה האחרונה לאדום. זאת כחלק ממאבק שהעירייה יצאה אליו בכל הכוח ובכל הרשתות החברתיות וקורא לתושבי העיר למנוע מהעיר מלהפוך לאדומה באמצעות שמירה על הנחיות משרד הבריאות: מסכה וריחוק חברתי.
2 צפייה בגלריה
תמונות הקמפיין בנתניה
תמונות הקמפיין בנתניה
תמונות הקמפיין בנתניה
(צילום: עיריית נתניה)
קראו גם:
לפי מודל הרמזור של פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו, העיר נתניה מוגדרת כרגע כעיר צהובה. על פי אתר משרד הבריאות, הציון של נתניה עומד על 5.83 בסולם של 1 עד 10. רשות מקומית עם ציון שנע בין 6-4.5 נחשבת לרשות צהובה. רשות מקומית עם ציון שנע בין 7.5-6 נחשבת לרשות כתומה, ורשות עם ציון מעל 7.5 נחשבת לרשות אדומה.
ההגבלות החלות על כל רשות, מותאמות לצבע שלה, כאשר על רשות אדומה מוטלות ההגבלות החמורות ביותר, ואמש (שלישי) אף הוטל לראשונה סגר לילי על עשרות ערים בישראל שרמת התחלואה בהן גבוהה ומוגדרות אדומות.
ציון העיר בתכנית הרמזור מורכב משיעור הבדיקות החיוביות בשבעת הימים האחרונים, שיעור החולים הפעילים (אלו שטרם החלימו) מבין כלל תושבי העיר וקצב גידול הנדבקים, ביחס לשבוע הקודם.
2 צפייה בגלריה
תמונות הקמפיין בנתניה. גם בצרפתית
תמונות הקמפיין בנתניה. גם בצרפתית
תמונות הקמפיין בנתניה. גם בצרפתית
(צילום: עיריית נתניה)
על מנת למנוע מנתניה להחליף צבע לכתום או חלילה אדום יצאה העירייה בקמפיין אינטרנטי שמטרתו להגביר את התודעה להתפשטות הנגיף: "נתנייתים, הצבע שלנו תלוי רק בכם!" נכתב על רקע אדום, בתקווה לעורר את תשומת ליבם של תושבי העיר.
כחלק מהקמפיין הוחלף עמוד הנושא בדף הפייסבוק הרשמי של העירייה, חברי מועצה הפיצ את התמונה ברשתות החברתיות, וגם ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, שיתפה בדף הפייסבוק שלה.
לצד התמונה נכתב: "עשרה ימים לפני ראש השנה והמצב של נתניה לא משתפר. ההתרופפות באחריות האישית של כולנו הביאה אותנו למגמה לא טובה. אם לא נבצע שיפור מיידי אנחנו בדרך להיות עיר אדומה. על כולנו להקפיד ולהעיר לאחרים: מרחק. מסיכה. היגיינה. כאן נמדדת האחריות האישית והערבות הדדית שלנו! יחד נשנה את המגמה וננצח!".
עד כה נראה שהקמפיין תופס תאוצה והוא הופץ גם בצרפתית, רוסית ואמהרית. האם הקמפיין יציל את העיר מעלייה בתחלואה? נותר רק לקוות.
לעדכונים נוספים היכנסו לחדשות נתניה