הסכם היסטורי להסדרת הקרקעות בין מכון וינגייט לבין המכללה האקדמית בווינגייט נחתם לאחרונה. ההסדר שנחתם הביא לסיומה של מחלוקת רבת שנים על זכויות השימוש במקרקעין של גבעת המכון.
2 צפייה בגלריה
חתימת ההסכם בין המכון למכללה האקדמית בווינגייט
חתימת ההסכם בין המכון למכללה האקדמית בווינגייט
חתימת ההסכם בין המכון למכללה האקדמית בווינגייט
(צילום: יח"ץ)
בהתאם להסכם, לרשות המכון יועמדו שטחים בהיקף של 405 דונם, ואילו למכללה יוקצה שטח בהיקף כולל של 20 דונם, לטובת פעילות המכללה להוראה והכשרה בתחומי הספורט והחינוך הגופני.
קראו גם:
בעקבות ההסכם, צפויה תנופת בנייה הן של מתקני ספורט והן של מתקני הוראה בשטח המכון והמכללה. כמו כן, הוסכם על הקמת מבנה מעונות משותף בן 400 מיטות במכון, מתוכם 200 מיטות ישמשו לסטודנטים של המכללה ו-200 למגורי ספורטאים במכון וינגייט.
במכללה מספרים כי ההסדר גובש בסיוע ובהנחייתו של מנכ"ל משרד התרבות והספורט רז פרויליך, ויושבי ראש ועדות הכספים בדירקטוריונים של המכללה ומכון וינגייט, נחמיה קינד וגיא אטיאס. ההסדר הגיע לכלל הסכם בין מנכ"ל מכון וינגייט שי אברהמי, ומנכ"ל המכללה האקדמית בווינגייט שלמה בן-גל בסיוע עו"ד גל שני ממשרד יוסי לוי ועו"ד לאה קלנר ממשרד אבימור-שדמי.
2 צפייה בגלריה
חתימה על הסדר הקרקעות
חתימה על הסדר הקרקעות
חתימה על הסדר הקרקעות
(צילום: יח"צ)
יקי אנוך, יו"ר תאגיד מכון וינגייט: "ההסכם שנחתם הוא צעד משמעותי בקידום מכון וינגייט כמרכז המצוינות והספורט של ישראל. אני שמח שהגענו להבנות עם המכללה, וכי המקרקעין שהוקצו למכון וינגייט, יאפשרו את הקמת המתקנים הדרושים לתוכנית האב של המכון".
עובד יחזקאל, יו"ר דירקטוריון המכללה האקדמית בווינגייט: "אנו רואים בהסכם זה בין המכללה האקדמית בווינגייט לבין המכון מדרגה ראשונה לשותפויות רבות ומוצלחות גם בעתיד. הפעילות של הצדדים בחינוך ובספורט הינה בעלת ערך עליון עבורנו ועבור ילדנו. אני מאחל לכולנו שנמצא הרבה סיבות נוספות כדי לחזק את אורח החיים הבריא, ההישגיות הספורטיבית והחינוך הגופני בישראל".
לעדכונים - חדשות נתניה