החל מיום ראשון: כך תפעל מערכת החינוך בנתניה.
ילדים בגני הילדים עד כיתות ד' ילמדו במשך כל השבוע. ילדים בכיתות ה'-ו' ילמדו לסירוגין. תלמידי חטיבות ביניים ותיכונים ילמדו בקפסולות לזמן מוקצב.
1 צפייה בגלריה
חזרה ללימודים
חזרה ללימודים
חזרה ללימודים
(צילום אילוסטרציה: ShutterStock)
ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, הודיעה היום (חמישי) על מתווה פתיחת מערכת החינוך בנתניה, בהתאם למתווה החינוך הארצי שאושר על ידי הממשלה. נזכיר כי נתניה, עיר כתומה גבולית העומדת על ציון 6.3 במודל הרמזור, זכאית להפעיל את מערכת החינוך באופן חלקי החל מיום ראשון הקרוב.
הלימודים צפויים להתבצע בצורה הבאה: גני הילדים יפעלו כרגיל במשך כל ימי השבוע. כיתות א' - ד' ילמדו לאורך כל השבוע. כיתות ה' - ו', ילמדו 3 ימים בשבוע בקפסולות של 20 תלמידים.
קראו גם:
בחינוך העל יסודי, כיתות ז' - י"ב, ילמדו בקפסולות של 20 תלמידים לפחות יומיים בשבוע, למשך שעתיים עד שעתיים וחצי במרחב פתוח. בעירייה מוסיפים כי תלמידי י' - י"ב, עסוקים בהכנות ומרתונים לבגרות ומתכונות, ועל כן ייתכן שיהיה מחסור במורים, דבר שישבש מעט את הלמידה.
נזכיר כי אתמול, רביעי, נפתחו חלק מגני הילדים בשכונות הצהובות, זאת לאחר שהורים ברחבי העיר הפגינו במטרה לפתוח את מוסדות החינוך לילדים בגילאי גן עד כיתה ד'. ההורים, שהפגינו ביום שני האחרון, היו בעיקר משכונות בדרום העיר כגון עיר ימים ופולג, שנחשבות לשכונות צהובות על פי מודל הרמזור.
פורסם לראשונה: 15:32, 18.02.21