כוננות ספיגה: חיסולו של עמרי זוארץ בן ה-33 בסוף השבוע ברחוב מרדכי מקלף בנתניה גרם לרעידת אדמה בעולם הפשע המקומי בעיר. לדברי גורמים במשטרה, בעלי בריתו של זוארץ "לא יעברו לסדר היום בעקבות החיסול", ואנחנו צפויים לגל של נקמה: "יהיה כאן הרבה דם", אמרו עבריינים משני צידי המתרס.
2 צפייה בגלריה
עומרי זוארץ
עומרי זוארץ
עומרי זוארץ
(צילום: פרטי)
בסוף השבוע האחרון נמצא זוארץ בתוך רכב ברחוב מרדכי מקלף בנתניה. צוות מד"א שהוזעק לזירה קבע את מותו במקום. החשד הראשוני הוא שמדובר ברצח על רקע פלילי. לדברי המשטרה, זוארץ הוא עבריין שמוגדר כמי שעומד בראש אחת מכנופיות הפשע בנתניה. "בעבר הוא שרד כמה ניסיונות חיסול ושוחרר מהכלא בינואר השנה".

2 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: מדא-הצלה שרון)

כזכור, בשעה 23:02 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על גבר שנמצא מחוסר הכרה ברכב בשכונה בבנייה בנתניה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזיקה דיווחו על על גבר ללא סימני חיים וקבעו את מותו. הרכב נמצא באזור שומם שבו אתרי בנייה. הנרצח אותר ירוי בראשו ושמשות הרכב מנופצות. ההערכה הראשונית היא שזוארץ לא היה בנסיעה, אלא חנה במקום בזמן שנורה למוות.


מפקד מחוז מרכז במשטרה ניצב אבי ביטון הטיל את חקירת הרצח על היחידה המרכזית (ימ"ר). בנתניה חוששים שהרצח יוביל לגל של חיסולי נקמה. בשנים האחרונות מתנהלת בנתניה מלחמה עקובה מדם בין שלוש כנופיות בעיר, שבמהלכה אירעו הרבה ניסיונות חיסול באמצעות רימונים, מטעני חבלה וירי. על פי גורמים מודיעיניים במשטרה חלק מהאחראים לחיסול ירדו מהארץ לדובאי.

קראו גם:

כך או כך, כאמור, חיסולו של זוארץ, כך על פי החשש יבהיא להסלמה במלחמת הכנופיות בעיר בעיקר מכיוונם של בעלי בריתו של זוארץ, עבריינים מקומיים, וכן כנופיות מחדרה וממרכז הארץ שהיו בעלי בריתו של זוארץ.: "יהיה כאן הרבה דם בעיר. נתניה הולכת לעבור תקופה קשה. אף אחד לא יוותר על החיסול הזה".