עוגת שוקולד ממכרת
עוגת שוקולד היא עוגה נהדרת להתחיל איתה את הבוקר. הטעם העמוק של השוקולד שנמס על הלשון ומלווה אתכם לאורך היום, הוא ללא ספק אחד מהטעמים הנהדרים ביותר שאפשר להתחיל איתם את היום. עוגת שוקולד יכולה להיות רכה ונימוחה גם בגרסתה הפשוטה ביותר, אך היא הרבה יותר טעימה ונעימה למאכל כאשר היא מצופה בגנאש שוקולד או שהיא מורכבת משכבות מפנקות של מוס שוקולד.

1 צפייה בגלריה
עוגת שוקולד
עוגת שוקולד
עוגת שוקולד
(צילום: שאטרסטוק)

עוגת גבינה מטריפה
בואו נודה על האמת, אין כמו עוגת גבינה. זו אחת העגות הכי טעימות שיש וזה לא משנה אם היא מגיעה בגרסתה הפשוטה ביותר או מפונפנת לגמרי. היא יכולה להיות אפויה בתנור ולהיות רכה וטעימה, נימוחה ועדינה, כזו שממש מתמוססת בפה. היא יכולה להיות דווקא עוגת גבינה עם פירורים מקרם עשיר של גבינה, מקוררת וטעימה. עוגות גבינה יכולות להגיע עם מעטה עדין של אבקת סוכר, או עם רוטב עשיר של פירות – פירות יער, לימון, תפוזים, גנאש שוקולד ועוד.
עוגת ביסקוויטים
עוגת הביסקוויטים היא קלסיקה ישראלית אהובה במיוחד. העוגה האוורירית שמשלבת בין טעמי הפתיבר לבין טעמי הקצפת העדינים, מהווים ביחד שילוב מנצח של טעמים שכיף להתחיל איתם את הבוקר. תוכלו "לגנוב" חתיכה קטנה של עוגה עם הקפה של הבוקר או לפרוס פרוסה גדולה שתוכלו להתענג על כל ביס וביס. עוגות ביסקוויטים ניתן לשדרג בשלל דרכים, החל מהכנתן עם גבינה בנוסף לשמנת, כדי שיתקבל מרקם עדין של קרם גבינה, דרך קישוט חלקה העליון עם קקאו, שברי שוקולד, קליק, מקופלת ואף בסירופ מפנק של קרמל מלוח, גנאש שוקולד, קרם לוטוס ועוד.
עוגת בננות
יש משהו כל כך טעים בשילוב של בננה בתוך מאפה. בין אם מדובר בלחם בננה ובין אם מדובר בעוגה המשלבת בננות, הטעם שלה הוא עדין ובלתי נשכח. ישנם שלל מתכונים של עוגות בננות שחלקם משלבים במתכון שוקולד, מייפל או בכלל אגוזים קצוצים. את העוגה הזו אפשר לאכול מיד על הבוקר ולהתענג על טעמי הבננה העדינים והטעימים שמשתלבים באופן מופלא עם הקפה של הבוקר.
עוגת טירמיסו
מתחשק לכם טעמים איטלקיים איך שאתם מתעוררים? עוגת הקפה האיטלקית בהחלט תעורר אתכם ותבטיח לכם התחלת יום משובחת בסגנון איטלקי. עוגת טירמיסו מורכבת מבישקוטים טבולים בקפה אספרסו משובח, יש מי שנוטים לשלב בקפה גם מעט אלכוהול - ברנדי, אמרטו, יין מרסלה, או ליקר קפה, כדי להעשיר את הטעמים, יש לה שכבות של קרם שעשוי מגבינת מסקרפונה, שאליו משלבים ביצים בסגנון זביונה לאחר הרכבת העוגה והקרם מפזרים מעל השכבה העליונה שכבה של קקאו, וכעת כל מה שנותר לכם הוא רק להתמכר.
עוגת חמאה
עוגת החמאה של ימינו היא עוגה עדינה ונימוחה שמאפשרת ליהנות מטעמיה המשובחים של החמאה. ממש כמו שאנו כה אוהבים עוגיות חמאה, כאן ניתן ליהנות מהטעמים האלו בדמות עוגת ספוג נימוחה, רכה ומפנקת. עוגה שנולדה כדי שיתבלו אותה בתוך כוס הקפה והטעמים המופלאים הללו יתמזגו יחד לכדי הרמוניה מושלמת בתוך הפה שלכם.
לסיכום, יש שלל עוגות שניתן להתחיל איתן את הבוקר, וכאלה שכדאי לאכול מהן שנית גם אחר הצוהריים.

מוגש מטעם: chef-lavan